Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-20@05:20:40 GMT

دلار به پایین‌ترین سطح ۲.۵ ساله رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۶۹۰

دلار به پایین‌ترین سطح ۲.۵ ساله رسید

تین نیوز

 دلار در معاملات روز دوشنبه بورس لندن در حالی به پایین‌ترین سطح ۲ و نیم ساله خود رسید که روند رشد چند روزه سهام جهان، متوقف شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، دلار در معاملات روز دوشنبه بورس لندن در حالی به پایین‌ترین سطح ۲ و نیم ساله رسید که روند رشد چند روزه سهام جهان متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب خوش‌بینی به واکسن کرونا و امید به بسته‌های حمایتی جدید از سوی دولت آمریکا و تسهیل فضای مالی از سوی فدرال‌رزرو باعث شد تا سرمایه‌گذاران سرمایه‌های خود را از ارز ذخیره جهان بیرون بکشند و دلار بدترین افت ماهانه خود از ماه جولای را به ثبت برساند.

شاخص دلار در برابر سبد ارزهای مهم جهان ۰.۱ درصد افت کرد و به ۹۱.۷۰۷ واحد رسید که پایین‌ترین سطح آن از آوریل ۲۰۱۸ تا کنون است.

تحلیل‌گران بانک ای‌ان‌زی در یادداشتی برای مشتریان خود نوشتند: بازارها حال و هوای آشنایی دارند؛ بهبود ریسک‌پذیری دلار را به طور گسترده‌ای تضعیف کرده است.

شاخص دلار در ماه نوامبر با انتشار اخبار خوش از واکسن‌های کرونا ۲.۵ درصد سقوط کرده است و حالا ۱۱ درصد پایین‌تر از رکورد ۱۰۲.۹۹ واحدی ماه مارس است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قیمت دلار پایین ترین سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان

جمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اعلام خبر افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات مرکبات استان، گفت: از آغاز فصل برداشت مرکبات در استان حجم صادرات این محصول از طریق گمرکات نوشهر، امیرآباد، آمل وساری بیش از ۷۸ هزارو ۲۸۵ تن بوده که رشد وزنی چشمگیری نسبت به مدت مشابه داشته است

او ارزش مرکبات صادر شده از گمرکات استان را بالغ بر ۲۸ میلیون و ۴۵۹ هزار دلار بیان کرد و افزود: که در مقایسه با مدت مشاابه سال ۱۴۰۱ این رقم رشد بیش از ۱۰۰ درصدی رانشان می‌دهد.

جمشیدی ۱۶ کشور جهان را مقصد مرکبات مازندران اعلام کرد و گفت:روسیه، آذربایجان، ازبکستان، گرجستان، قزاقستان از عمده‌ترین کشور‌های مقصد صادر شده از گمرکات مازندران نام برد.

او با اشاره به کسب رتبه نخست گمرکات مازندران در صادرات مرکبات، افزود: ۵۰ گمرک کشور در صادرات مرکبات فعال هستند.

جمشیدی گفت: میزان صادرات مرکبات طی سال ۱۴۰۱ به میزان ۵ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۷۹۴ هزار دلار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
  • استفاده از یورو در تراکنش‌های سوئیفت به پایین‌ترین رقم رسید
  • واردات ۸.۴ میلیارد دلار قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • قدرت خرید کارگران در پایین‌ترین میزان قرار گرفت