Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه ورزش در مبارزه با رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی پرچمدار بوده و ورزشکاران ایران در میادین مختلف از مبارزه با ورزشکاران این کشور جعلی خودداری کرده اند. کودکان ذاتا کنجکاوند؛ باید مراقب آن‌ها در اینترنت باشیم طرح مشترک مجلس و سازمان انرژی اتمی پشت پرده سلاطین سیگنال چیست؟ روحانی: سامانه جامع تجارت جلوی سوءاستفاده‌ها را می‌گیرد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: ایرانی‌ها پیش از شلیک موشک‌ها و پهپادها پیروز شدند

روزنامه اسرائیلی معاریو امروز دوشنبه نوشت که «ایرانی‌ها قبل از  شلیک موشک‌ها و پهپادهای خود پیروز شدند».

به گزارش مشرق، پژوهشگر رفتار در عصر دیجیتال و دارای مدرک دکتری روانشناسی اجتماعی لیراز مارگالیت امروز با انتشار یادداشتی در روزنامه معاریو درباره واکنش ایران به هدف قرار گرفتن کنسولگری‌اش در دمشق گفت: «پیروزی ایران خیلی قبل از حمله به دست آمد».

وی معتقد است که ایران با ایجاد جنون در افکار عمومی و رسانه‌های اسرائیلی و ایجاد یک فضای پر تنش و در انتظار واکنش و گمانه‌زنی‌های متعدد، این پیروزی را پیش از حمله محقق کرد.

نویسنده با ابراز تعجب از اظهارات یک ژنرال سابق نیروی هوایی ارتش اسرائیل که گفته بود «ایران شکست خورد و باید به این فکر کند که دفعه بعد چطور بیشتر موفق شود» تصریح کرد که این ارزیابی وضعیت به قدری اشتباه بود که «مجبور شدم چشمانم را می‌مالم و از خودم بپرسم آیا اینها کسانی هستند که ما برای ارزیابی وضعیت به آنها اعتماد می‌کنیم؟».

به باور این پژوهشگر اسرائیلی «نکته اصلی کل این رویداد این است که ایران پیام روشنی ارسال کرد. کل این عملیات و نتیجه نهایی آن، از قبل مشخص شده بود».

وی نوشت که ایران شکست نخورده است، در تهران آدم‌های منطقی نشسته‌اند که دقیقاً می‌دانستند چه می‌کنند. هر مرحله به خوبی برنامه‌ریزی شده بود.

مارگالیت معتقد است که پاسخ ایران اساساً «معنای نمادین» دارد، «ایران تمایلی به گشودن جبهه نه با آمریکا و نه با اسرائیل ندارد»، زیرا ایران بر اساس قوانینی که خود دیکته می‌کند، عمل می‌کند. این کار را با عقلانیت مطلق انجام می‌دهد. لذا اسرائیل باید از درایت ایران درس بگیرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۱۴ آوریل، عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد.

در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، در نخستین حمله مستقیم علیه اسرائیل، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».

در همین راستا، روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت نیز امروز نوشت که شب واکنش ایران به هدف قرار دادن کنسولگری در دمشق یک «شوخی استراتژیک» برای رژیم صهیونیستی بود.

این روزنامه نیز به شکست راهبردی اسرائیل پس از ترور مستشاران نظامی ایران در دمشق و انتظار دردناک برای پاسخ ایران اشاره کرد و نوشت که «اسرائیل پس از انجام این ترور دو هفته در نتیجه تنشی فلج‌کننده، اسیر شده بود».

برخی دیگر از رسانه‌های اسرائیلی نیز نوشتند که حمله ایران در شب ۱۴ آوریل ۲۰۲۴، متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با استفاده از مهمات دقیق (موشک های هدایت شونده) در تاریخ امنیت جهانی بوده است. پهپادها از نقاط مختلف و از فاصله ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتری حرکت کردند و خود را به هدف رساندند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کشت سماق در اهر
  • معاریو: ایرانی‌ها پیش از شلیک موشک‌ها و پهپادها پیروز شدند
  • وزیر اسرائیلی: در برابر حماس و حزب‌الله شکست خوردیم
  • هزینه ۱.۳۵ میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای مقابله با پاسخ شب گذشته ایران
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • خودمراقبتی در برابر اخبار جعلی و شایعات
  • خود را چگونه می‌شناسیم
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم
  • توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز + عکس و فیلم
  • توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز