Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شاگردان سیدمهدی رحمتی به پیروزی رسید.

به گزارش برنا؛ حساس ترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال میان پرسپولیس و شهرخودرو با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. این دیدار که از نظر تقابل سیدمهدی رحمتی با پرسپولیس اهمیت زیادی داشت در غیاب او لب خط برگزار شد. رحمتی در این دیدار انگیزه زیادی هم برای شکست پرسپولیس و سرمربی سابق خود یحیی گل محمدی داشت اما نداشتن ابزار لازم باعث شد تیم او در این دیدار حساس کاری از پیش نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول این دیدار توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود. شاگردان سیدمهدی رحمتی سعی داشتند با ارایه بازی بسته و بستن راه های نفوذ دروازه خود را بسته نگه دارند اما در ضدحملات چشم به باز کردن دروازه پرسپولیس داشتند.

در دقیقه 34 پرسپولیس این فرصت را داشت که توسط آرمان رمضانی روی یک موقعیت تک به تک به گل برسد اما آرمان رمضانی این موقعیت را از دست داد.

در دقیقه 41 پرسپولیس روی یک ضربه کاشته و با ارسال سعید آقایی و ضربه سر سیدجلال حسینی به گل رسید تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس در نیمه اول به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم سبک بازی شاگردان رحمتی تغییر کرد. این تیم به قصد جبران گل خورده وارد زمین شد و بازی هجومی ارایه داد. در دقیقه51 آرمان رمضانی دومین موقعیت عالی خود در این بازی را هدر داد و در موقعیت تک به تک با فراهانی، شوت خود را از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون زد. در دقیقه 80 هم سیامک نعمتی این فرصت را داشت که گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند اما ضربه او با فاصله اندک از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.در ادامه بازی هم بازیکنان شهرخودرو کاملا در زمین پرسپولیس حضور داشتند ولی موقعیت های این تیم چندان زهردار و خطرناک نبود و نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

از دقیقه 70 به بعد شاگردان رحمتی بازی ضعیف و سردرگمی را اریه دادند و نمایش بسیار ضعیفی داشتند. در دقیقه 85 احمد نوراللهی روی پاس میلاد سرلک گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 89 میلاد سرلک با یک ضربه بغل پا گل چهارم تیمش را زد تا این بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان برسد.

پرسپولیس با این برد 8 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. شهرخودرو هم با 4 امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

سیدمهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو که در دیدار هفته گذشته این تیم به دلیل اعتراض به داور از بازی اخراج شد، امروز از روی سکوهای ورزشگاه آزادی عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس را تماشا کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس سیدمهدی رحمتی شهرخودرو سیدمهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم

دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت‌نفت با پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و صنعت‌نفت عصر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۹ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی سه بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه هشت، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۶۶ و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۷۱ (از روی نقطه پنالتی) گل‌های پرسپولیس را به‌ثمر رساندند.

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت کد خبر 745868

دیگر خبرها

  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول