Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در روزی که عالیشاه و رمضانی را در ترکیب اصلی خود مقابل شهر خودرو قرار داده بود در نیمه اول روی حرکات عالیشاه و آقایی چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کرد که مهم ترین آنها توپی بود که رمضانی دروازه  خالی را به بیرون زد. در ادامه سیدجلال حسینی روی یک ضربه ایستگاهی جور مهاجمان تیم را کشید و با ضربه سری شجاعانه گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم امید عالیشاه که در این بازی نشان داد می تواند خیال یحیی را از نبودن پهلوان در فینال راحت کند پاس زیبای توعمقی به رمضانی داد که مهاجم پراسترس پرسپولیس در مصاف تک به تک توپ را به اسمان کوبید.

با ورود پهلوان و امیری حرکات پابه توپ امیری فرصت را از پدیده گرفت تا گل خورده را جبران کند.  در دقیقه ۸۵ بازی هم شوت احمد نوراللهی گل دومرا پرسپولیس به همراه داشت. یحیی در دقایق پایانی بازی هم زوج عبدی و مهدی خانی را به بازی گرفت تا از خرید جدید پرسپولیس هم رونمایی شود. امااین پایان کار نبود و شلیک دقیق سرلک از پشت هجده قدم روزخوب پرسپولیس را تکمیل کرد.


هفته چهارم لیگ برتر؛ دوشنبه: ۹۹/۰۹/۱۰ ؛ ساعت ۱۶:۱۵
استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر
داور: رضا کرمانشاهی/ کمک‌ها: علی میرزابیگی و محمدرضا مدیرروستا؛ داور چهارم: محمدحسین ترابیان/ ناظر: مسعود فلاح.


پرسپولیس


حامد لک
سید جلال حسینی
محمدحسین کنعانی‌زادگان
مهدی شیری
سعید آقایی
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
امید عالیشاه(۶۷- وحید امیری)
بشار رسن
آرمان رمضانی(۶۷- احسان پهلوان)


سرمربی: یحیی گل‌محمدی


شهرخودرو مشهد


میلاد فراهانی
فرشاد فرجی
علی نعمتی
حسن جعفری
محمدعلی فرامرزی
امیرحسین کریمی(۵۶- محمدعرفان معصومی)
اکبر صادقی
صادق صادقی(۷۶- معراج پورتقی)
ابوذر صفرزاده(۷۷- محمد محمدزاده)
روح‌الله سیف‌اللهی(۵۶- حسین مهربان)
احمد الجبوری


سرمربی: سید مهدی رحمتی

کد خبر 569147

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پیکان با هدایت رضا عنایتی هفته‌های خوبی را در لیگ برتر تجربه می‌کند و در ۵ بازی اخیر این تیم تنها برابر پرسپولیس تن به شکست داده و برابر ملوان، سپاهان و استقلال خوزستان به برتری رسیده و در هفته بیست و سوم برابر مس رفسنجان به تساوی دست یافت تا روند خوب این تیم ادامه دار باشد.

پیکان در نیم فصل دوم و به واسطه پیروزی‌های خوبی که کسب کرده توانسته خود را از قعر جدول جدا کند و اکنون با ۲۴ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل پایین‌تر از هوادار در رده دوازدهم جدول قرار دارد. خرید بازیکنان با کیفیت در کنار به کار گیری بازیکنان جوان و با انگیزه باعث شده تا عنایتی تیم متفاوت‌تری را از پیکان نسبت به نیم فصل اول نشان دهد.

بازیکنان پیکان در نیم فصل اول تنها موفق شدند ۸ بار دروازه حریفان خود را در ۱۵ بازی باز کنند اما آمار این تیم در نیم فصل دوم به کلی عوض شده و شاگردان عنایتی در ۸ بازی اخیر خود ۱۲ بار موفق به گلزنی شده‌اند و تنها تیم مس رفسنجان با به ثمر رساندن ۱۳ گل آمار بهتری را نسبت به این تیم در نیم فصل دوم دارد.

تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس که در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و با هزینه‌های زیاد اقدام به جذب بازیکن کرده‌اند به ترتیب با ۸ و ۱۱ گل زده در نیم فصل دوم پایین‌تر از تیم پیکان قرار گرفته‌اند. حامد پاکدل با ۵ گل بهترین گلزن پیکان در این فصل است و محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان و علی قربانی نیز هر کدام با ۳ گل زده مشترکا در رده دوم قرار دارند.

کد خبر 6077528

دیگر خبرها

  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد
  • فرار عالیشاه از محرومیت برای سه امتیاز