Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی اعلام کلانتری ۱۷ شهرستان بندرعباس در مبنی بریک فقره حلق آویزی واقع شهرستان بندرعباس و انتقال فرد به بیمارستان، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: پدر متوفی با حضور مأموران در اظهاراتش اعلام داشت دخترم شب گذشته بادخترهمسایه برای بازی به پشت بام منزل رفته و وقتی صبح از خواب بلند شدم دیدم دخترم در منزل حضور ندارد به پشت بام رفته و مشاهده کردم که با طناب خود را حلق آویز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با هماهنگی بعمل آمده اکیپی ازکارآگاهان مجرب پلیس آگاهی متشکل از کارشناسان بررسی صحنه و رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل حادثه اعزام و تحقیقات از خانواده و دوستان وی آغاز شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: به لحاظ اهمیت وحساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت ویژه وجدی دستورکارقرار گرفت و کارآگاهان باحضور مجدد درصحنه نسبت به تحقیق از همسایگان،دوستان و تمام افراد که با متوفی در ارتباط نزدیک بودند، اقدام کردند.

وی همچنین بیان داشت: مأموران طی اقدامات پلیسی به یکی از دوستان متوفی که دختری ۱۲ ساله می باشد مظنون که نامبرده ابتدا منکر حضور در صحنه حادثه میشد اما با مشاهده ادله پلیسی بیان داشت که شب حادثه به منظور بازی به بالای پشت بام رفتیم و با توجه اختلافات شدید خانوادگی و از آنجا که تحت تاثیرخودکشی یکی از دوستان خود بودیم ، تصمیم گرفتیم خودکشی کنیم.

سردار جعفری گفت: این دختر نوجوان در ادامه اظهاراتش بیان داشت، نخست من خودم را حلق آویز کرده که تحمل ننموده و خودم را نجات دادم و سپس دوستم خودش طناب را دور گردنش پیچید و سپس من نیز طناب را به سمت بالا کشیدم تا بی حال شد که بادیدن وضعیت وی ترسیده و برای به نجات او اقدام کردم اما متاسفانه نتوانستم طناب را از گردنش باز کنم و از روی ترس محل را ترک کردم.

به گفته سردار جعفری، حسب دستور مقام قضائی متهم که دختری ۱۲ ساله می باشد جهت نگهداری تحویل اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کلانتری بندرعباس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل امور عشایری خراسان رضوی گفت: امسال ساماندهی به دام داشتی و پرواربندی، توسعه صنایع دستی، توسعه کشت و برداشت گیاهان دارویی، گردشگری جامعه محور و توسعه شترداری از جمله طرح‌ های محوری برای حمایت و توانمندسازی مناطق عشایری استان خواهد بود.   محمدحسین جعفری که در حاشیه سفر به شهرستان خواف سخن می گفت، افزود: پارسال ۴۵ هزار تن انواع نهاده دامی تأمین و برای تألیف دام در بین عشایر استان توزیع شد.   جعفری با بیان اینکه از این مقدار، ۱۹ هزار تن به صورت مدت دار و در بازه‌ های پنج تا شش ماهه در طول سال توزیع شده، ادامه داد: استان خراسان رضوی دارای ۸ هزار و ۲۰۰ خانوار عشایری است که در مجموع ۹۳۶ هزار واحد دامی در سطح ۱۷ شهرستان استان دارند.   مدیرکل امور عشایری استان در ادامه به نقش عشایر در پرورش شتر در استان اشاره کرد و گفت: ۵ هزار و ۱۰۰ نفر معادل ۶۰ درصد شتر استان خراسان رضوی در اختیار عشایر است.   وی افزود: شهرستان مرزی خواف با هزار و ۵۱۶ خانوار و حدود شش هزار و ۴۰۰ نفر، دارای بیشترین جمعیت عشایر در استان خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) جزییات حریق گسترده در ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم
  • سفر سردار زاهدی را چه کسی لو داده است؟
  • هشدار جمهوری اسلامی: سفر سردار زاهدی را چه کسی لو داد؟
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره خطر نفوذی ها؛ چه کسانی از سفر سردار زاهدی باخبر بودند؟ عامل خیانت را پیدا کنید / به سازنده اس۳۰۰ و اس۴۰۰ اعتماد نکنید
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی در باره خطر نفوذی ها؛چه کسانی از سفر سردار زاهدی با خبر بودند؟ عامل خیانت را پیدا کنید / به سازنده اس۳۰۰واس۴۰۰اعتماد نکنید
  • چند پرواز فرودگاه رشت به شیراز و بندرعباس لغو شد
  • حمایت بندرعباسی‌ها از پاسخ سپاه علیه تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی + فیلم