Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرث گلوری استرالیا امروز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف تیم شانگهای شنهوا رفت و این دیدار با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. شانگهای با این تساوی 7 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. پرث گلوری هم اولین امتیازش را در این رقابت‌ها دشت کرد.

در دیگر بازی همزمان تیم ملبورن ویکتوری استرالیا به مصاف تیم چیانگرای تایلند رفت که این دیدار هم با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ملبورن استرالیا شینهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار به میزبانی کشور تایلند آغاز خواهد شد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:
*ویتنام – مالزی، ساعت ۱۰:۳۰
*ازبکستان – استرالیا، ساعت ۱۲:۳۰
*تایلند – چین، ساعت ۱۴:۳۰
*عربستان – عراق، ساعت ۱۷:۳۰

تیم ملی فوتسال کشورمان هم با هدایت وحید شمسایی که در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم‌گروه است در نخستین دیدار خود فردا ۳۰ فروردین به مصاف افغانستان خواهد رفت.

این رقابت‌ها علاوه بر قهرمانی آسیا، حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۵ که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود دارد و ۴ تیم برتر راهی جام این مسابقات خواهند شد.

در آخرین دوره این بازی‌ها که در سال ۲۰۲۲ برگزار شد تیم ملی فوتسال ژاپن با غلبه بر ایران در دیدار نهایی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. کد خبر 6080616

دیگر خبرها

  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال