Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:01:12 GMT

تساوی بدون گل فولاد و آلومینیوم در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۱۱۰

تساوی بدون گل فولاد و آلومینیوم در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی تبریز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در هفته چهارم لیگ برتر برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان دو تیم قبل از شروع بازی با اهدای گل به سمت تصویر شهید محسن فخری‌زاده رفتند و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

فولاد خوزستان با کسب این تساوی، ۶ امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومنیوم اراک نیز دومین تساوی خود را در هفته چهارم کسب کرد تا با دو امتیاز در بین تیم‌های پایین جدولی باقی بماند.

کد خبر 5084743

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران دیه گو مارادونا کشتی فرنگی یحیی گل محمدی تیم فوتبال پیکان تهران لیگ کشتی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان

ایسنا/خوزستان در هفته نخست عید نوروز، غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان وجود نداشت.

 با توجه به ایام عید نوروز، ۱۹ تیم گشت پیشگیری از غرق شدگی در ۱۳ شهرستان استان فعال هستند؛ همچنین ۱۳ قایق موتوری و تجهیزات امدادی و پزشکی با ۸۰ نجات غریق به همت هیات نجات غریق استان در حال گشت‌زنی هستند، اقدام بی‌سابقه‌ای که با اعلام هیات نجات غریق استان خوزستان باعث شد در سواحل رودخانه‌های استان، در هفته اول عید نوروز با غرق شدگی مواجه نشویم.

پیش از این نیز رییس هیات نجات غریق خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرده بود که این گشت‌زنی‌ها در ۹ ماه از سال ادامه خواهد داشت زیرا خوزستان بیشترین آمار غرق شدگی را در ۱۰ سال گذشته دارد و میانگین سالانه ۱۱۵ نفر غرق می شوند و بر همین اساس نیز هیات نجات غریق و غواصی خوزستان عزم خود را جزم کرده است که این آمار کاهش پیدا کند.

انتهای پیلام 

دیگر خبرها

  • دیدار تدارکاتی آلومینیوم سازان با پاس همدان
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • هفته چهارم مارس؛ از داستان سیاره‌خواران فضایی تا قابلیت‌های درخشان هوش مصنوعی
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید