Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@08:29:12 GMT

توقف خانگی عجیب فولاد مقابل آلومینیوم قعرنشین

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۲۲۶

دو تیم فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در قالب هفته چهارم لیگ برتر ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم در نیمه اول نتوانستند موقعیت‌ خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۷۱ سانتر زمینی مهران درخشان مهر به لوسیانو پریرا رسید و شوت او در محوطه جریمه با واکنش پورحمیدی دروازبان آلومینیوم همراه شد و او بهترین موقعیت این بازی را مهار کرد.

در دقیقه ۸۲ شوت پاتوسی از زاویه بسته با واکنش پورحمیدی به کرنر رفت.

در دقیقه ۸۴ شوت آیاندا پاتوسی هافبک فولاد روی یک ضربه کاشته از محوطه جریمه با واکنش زیبای حسن پورحمیدی به کرنر رفت.

در دقیقه ۸۷ سانتر پاتوسی و ضربه فرشاد احمدزاده از سمت راست دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا شاگردان خطیبی دومین تساوی پیاپی خود را تجربه کنند و دو امتیازی شوند.

فولادی‌ها با تک امتیاز این بازی ۶ امتیازی شدند و بالا نشین جدول باقی ماندند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی فولاد خوزستان آلومینیوم اراک لیگ بیستم محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی تساوی بدون گل دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال

در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود.  در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است.   تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

همچنین در گروه E تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه همچون ایران ۱۰ امتیازی شد و مانند شاگردان قلعه نویی صعودش را به جام ملت‌های آسیا و مرحله سوم مقدماتی جام جهانی قطعی کرد. هنگ کنگ و ترکمنستان هم با یک امتیاز قعرنشینان این گروه هستند.

در گروه D عمان با دو گل میزبانش مالزی را برد و قزاقستان پنج بر یک چین تایپه را مغلوب کرد. قزاقستان و عمان با ۹ امتیاز صدرنشینان این گروه هستند و شانس زیادی برای صعود دارند. مالزی هم با ۶ امتیاز سوم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • تاجیکها عربستان را هم متوقف کردند!
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی