Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن را بررسی کرده‌ایم، ذوب‌‌آهن یکی از تیم‌های قدیمی و با کیفیت فوتبال ایران است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی مهم و حساسی برای ما خواهد بود. با توجه به اینکه دو هفته بیرون از خانه بازی داشتیم فکر می‌کنم این بازی برای بازیکنان جوان‌مان جذاب خواهد بود که می‌خواهند در ورزشگاه تختی بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن را بررسی کرده‌ایم. ذوب‌‌آهن یکی از تیم‌های قدیمی و با کیفیت فوتبال ایران است و انشاالله امیدواریم با همه نفرات به برتری دست پیدا کنیم.

وی درباره اینکه آیا با توجه به اشتباهات داوری بر علیه ذوب‌آهن در هفته‌‌های اخیر نگران بازی فردا نیست، عنوان کرد: نگران نیستم چون اعتقاد دارم اشتباهات داوری جزئی از بازی و به همان بازی مربوط می‌شود. هنوز هم اعتقاد داریم بازی با پرسپولیس داور اشتباه کرد. در بخش  حمله نیز ما یک تیم تهاجمی هستیم.

سرمربی صنت نفت آبادان درباره نقش VAR در فوتبال و اهمیت حضور این سیستم در ایران، اشاره کرد: مطمئناً این سیستم به فوتبال ما کمک می‌کند و باید برای اضافه شدن VAR هزینه کنیم. اگر چیز خوبی نبود دنیا از آن استفاده نمی‌کرد. همیشه از باشگاه‌ها می‌خواهم که بخشی از بودجه را برای تیم‌های پایه و زمین هزینه کنند. بحث VAR هم می‌توانیم به هزینه‌ها اضافه کنیم چون تیمی که اینقدر هزینه می‌کند حیف است که با یک پنالتی یا گل اشتباه زحماتش زیر سؤال برود.

پورموسوی درباره اینکه به نظر می‌رسد صنعت نفت با ترس به میدان می‌رود، تصریح کرد: ضمن احترام به همه دوستان که نظر داده‌اند ما در بازی اول 400 پاس، دربازی دوم حدود 200 پاس و در بازی شهر خودرو حدود 300 پاس داده‌ایم. اگر در بازی با پرسپولیس کم پاس داشته‌ایم فکر می‌کنم این موضوع به بارندگی، چمن بلند و وجود تیم پرسپولیس ربط داشت. مقابل پرسپولیس که 4 دوره قهرمان است نمی‌توانیم جوان‌ها را بسوزانیم. اعتقاد دارم جوان‌ها را باید آرام آرام وارد زمین کنیم و نمی‌خواهم آنها را بسوزانم.

وی اضافه کرد: اگر در بازی با پرسپولیس جوان‌ها را به زمین می‌فرستادم و 4 گل دریافت می‌کردیم، هم جوان‌ها می‌سوختند و هم اینکه هوادار از ما قبول نمی‌کرد در شرایط خاص این بازی به جوان‌ها میدان داده‌ام. در مقابل شهر خودرو فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم و بیشتر از جوان‌ها استفاده کردیم. ما دو تیم داریم و به نسبت حریف سعی می‌کنیم از جوان‌ها یا با تجربه‌ها استفاده کنیم.

وی درباره اینکه از جذب بازیکنان جدید رضایت دارد یا خیر، اشاره کرد: هنوز زود است که اعلام کنم که از آنها راضی هستیم یا خیر. با توجه به اینکه فشار‌ها را روی ما بود و پنجره بسته بود هنوز بازیکنان نتوانسته‌اند کیفیت خودشان را نشان بدهند. مطمئن باشید در شرایط 50-50 من از بازیکن جوان استفاده می‌کنم و بازیکن بزرگسال ما همیشه باید در شرایط ایده‌آل باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جوان ها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان

دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت