Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین بازی از پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا مقابل سوریه 77 بر 70 نتیجه را واگذار کرد.

در این مسابقه جورج ایرل کل بازیکن تبعه و آمریکایی تیم سوریه با کسب 34 امتیاز، 8 ریباند و تاثیرگذاری 36، بهترین بازیکن میدان بود و توانست یک تنه سوریه را به برتری در این بازی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر میدان ملی‌پوشان کشورمان در امتیازآوری چندان موفق نبودند و بهنام یخچالی که در بازی با عربستان بهترین بازیکن شده بود، در این مسابقه تنها 10 امتیاز را کسب کرد.

محمد جمشیدی و مایک رستم پور به ترتیب با 13 و 12 امتیاز، پرامتیازترین بازیکنان ایران بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوریه بسکتبال کاپ آسیا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم