Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@10:35:57 GMT

مرزبان: هنوز با فرم خوبمان فاصله داریم

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۴۲۸

مرزبان: هنوز با فرم خوبمان فاصله داریم

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید ضرورتی برای ایجاد تغییر در ترکیب تیمی که برنده است، وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا که روز آینده در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و گذر از این پاندمی جهانی گفت: ما بعد از بردن دو بازی پیاپی، به خصوص بازی با تراکتور، که از هفته هفتم فصل قبل سپاهان موفق به بردن بازی‌هایش بیرون از خانه نشده بود، شرایط خوبی پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فوق العاده خوبی را انجام دادیم. می‌دانیم که هنوز با فرم خوب خودمان و فرمی که بازیکنان از خودشان انتظار دارند، فاصله داریم. بازیکنان سعی خودشان را در تمرینات انجام می‌دهند و محرم نویدکیا و کادر فنی هم تمام تلاششان را می‌کنند تا تیم با ثباتی را از نظر تاکتیکی و روانی وارد مسابقات کنیم.

مرزبان در رابطه با اهمیت مسائل روانی در سپاهان توضیح داد: عملاً سه فاکتور بزرگ جهانی را داریم که در فوتبال تعیین کننده هستند؛ فاکتور بدنی، فاکتور روانی و فاکتور تاکتیکی. این سه فاکتور باید در کنار هم کار کنند و گاهی حتی جایگزین هم شوند. هنوز مشکلاتی در هر سه زمینه داریم ولی در حال تجزیه و تحلیل هستیم تا مشکلاتمان را حل کنیم.

مربی سپاهان سپس در رابطه با تقابل ابراهیمی و مرزبان به عنوان دو بازیکن و مربی سابق تیم‌هایشان عنوان کرد: ابراهیم که مربی خوبی است و تجربیات خوبی دارد. محرم در واقع چهره ملی نیست ولی به دنبال فوتبال جهانی و روند آن است. در واقع او نقش بهتون را در یک سمفونی بزرگ بازی می‌کند و ما باید به عنوان کارایان همان تفکراتی که او از آلمان یاد گرفته بود، را پیاده کنیم. او سال‌ها به عنوان لیدر باشگاه سپاهان کار کرده و آینده بازیکن بزرگی دارد.

کد خبر 458674

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرزبانان سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامید کننده و تلخ | سپاهان در سالی که گذشت

سپاهان در سال 1402 باز هم موفق نشد جامی را ببرد

طرفداری | سپاهان سال خوبی را پشت سر نگذاشت.

سال 1402 برای سپاهانی مملو از اتفاقات تلخ مختلف بود. آن ها فصل گذشته فقط یک قدم تا قهرمانی فاصله داشتند تا اینکه در هفته بیست و هفتم مقابل ملوان و در دقایق پایانی دو امتیاز مهم را از دست دادند تا قهرمانی از دست برود.

از سوی دیگر سپاهان هرچند در نقل و انتقالات فوق العاده ظاهر شد و بازیکنان خوبی گرفت ولی در نهایت این تیم در لیگ برتر در یک مقطع شش باخت متوالی را ثبت کرد تا اتفاقات بد ادامه دار باشد.

سپاهان حالا در کورس بالانشین ها هم عقب مانده و علاوه بر آن از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم کنار رفت.

ژوزه مورایس و هواداران سپاهان امیدوارند سال 1403، سال آن ها باشد و هرچه سال 1402 تلخ بود، امسال برای شان اتفاقات خوبی رقم بخورد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • ناامید کننده و تلخ | سپاهان در سالی که گذشت
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال
  • هشدار مربی اسپانیا به برزیل در مورد اندریک