Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز شهادت روحانی مجاهد شهید حضرت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.

در ابتدای این پیام آمده است: سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس (ره) به عنوان روز مجلس نشانگر جایگاه ویژه و برتر دستگاه قانون‌گذاری و نظارت کشور است که در کلام گهربار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام راحل قدس سره که فرمودند، بدون شک مجلس در راس همه امور است و بدون شک برای حفظ این جایگاه والا و رفیع،  وظیفه خطیری بر دوش یکایک نمایندگان محترم مجلس به مثابه عصاره‌های فضایل این ملت استوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام تصریح شده است: خادمان شما در مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس از تاریخ سربلند کشور عزیزمان ایران در شرایط ناگوار اقتصادی مردم که ناشی از به هم پیوستگی ناکارآمدی‌های اجرایی می‌باشد، علاوه بر فعالیت جدی برای تقنین و نظارت در چارچوب اقتصاد مقاومتی از جمله مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و تاکید می‌کند با بسیج همه توان و استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی که متکی بر اندیشه و مکتب شهیدان بزرگ همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای، نظامی دکتر فخری‌زاده مهابادی در تحقق اهداف نظام و رسالت نمایندگی خویش قدم بر خواهد داشت.

در پایان این نامه عنوان شده است: در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روحانی اسوه و مجاهد، شهید آیت‌ الله سیدحسن مدرس فرا رسیدن دهم آذرماه روز مجلس شورای اسلامی را به مردم شریف و شهیدپرور استان اصفهان، به‌ویژه مردم عزیز شهرستانهای اردستان و شهرضا(محل ولادت و تحصیل شهید مدرس) تبریک عرض نموده و آرزوی پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آسایش و آرامش مردم و حل مشکلات و بهبود زندگی مردم که به حق صاحبان اصلی این انقلاب و کشور هستند، باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان اصفهان شهید روحانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم