Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا کرمانشاهی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو مشهد که در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه سه بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، درباره اعتقاد مربی شهرخودرو مبنی بر اینکه سرلک بازیکن پرسپولیس به دلیل تکل خطرناک در دقیقه ۳۶ مسابقه باید اخراج می‌شد، اظهار کرد: هنوز صحنه‌ها را ندیده‌ام اما فکر نمی‌کنم این طور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته نمی‌توانم راجع به بازی مصاحبه کنم و به طور قطع کارشناسان در این خصوص نظر می‌دهند.

محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری بعد از پایان این مسابقه به عملکرد داوری انتقاد کرد و گفت: داور یک پنالتی مسلم را به سود ما نگرفت و سرلک نیز به طور قطع باید اخراج می‌شد. 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس رضا کرمانشاهی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رضا کرمانشاهی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد باشگاه پرسپولیس رضا کرمانشاهی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود