Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:44:56 GMT

مازاد هزینه‌های حج تمتع ۹۸ به حساب حجاج واریز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۵۷۹

سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: وجوه مازاد هزینه‌های حج تمتع ۱۳۹۸ به حساب فعال حجاج واریز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو اعلام قبلی سازمان حج و زیارت مبنی بر استرداد وجوه مازاد هزینه‌های حج، به اطلاع مشرف شدگان به سرزمین وحی در حج ۱۳۹۸ می‌رساند با هماهنگی قبلی، اداره کل سازمان و روش‌های بانک ملی طی دستورالعملی به شعب بانک ملی سراسر کشور اعلام کرده است که وجوه مذکور به حساب‌های فعال به نام حجاج گرامی در بانک ملی منتقل شده و امکان برداشت به روش‌های معمول و به صورت غیر حضوری وجود دارد و به هیچ عنوان نیاز به مراجعه حضوری به بانک نیست، اما آن دسته از افرادی که دارای حساب فعال در بانک ملی نیستند، وجه مربوطه در حساب افتتاح شده به نام آنان نگهداری می‌شود و زمان و مهلت خاصی برای برداشت آن تعیین نشده است و با توجه به شرایط جاری این دسته از افراد که تعداد آنان قابل توجه نیست می‌توانند به صورت تدریجی با ارائه کارت ملی نسبت به برداشت وجه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی مازاد هزینه حج تمتع حجاج محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات سهامداران در هفته چهارم فروردین ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۳ ناشر سود سنواتی و حق تقدم و ۱۱ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Irn

دیگر خبرها

  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران