Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، سردار محمد شاهرخی روز دوشنبه در نشست شهردار، اعضای شورای اسلامی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) محمدیه ضمن تسلیت شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان افزود : این شهید والامقام  اقدامات ارزشمندی در دستاورد های هسته ای و دفاعی از خود بر جای گذاشته که نسل های آینده بخوبی آثار و کارهای ماندگار این عزیز از دست رفته را خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: همین امر باعث شد که دشمن نتواند وجود ایشان را تحمل کند و با پست ترین اقدام ترویستی این دانشمند بزرگ و افتخار آفرین را به شهادت رساند.

سردار شاهرخی خاطر نشان کرد: شهید فخری زاده دانشمندی بود که در حوزه های مختلف هسته ای، دفاعی و پزشکی نقش بی بدیلی را ایفا کرده بود و اخیرا هم واکسن کرونایی ایرانی را به اتمام رسانده بود که قطعا با شهادتش درخت تنومند انقلاب اسلامی را با طراوت تر و قوی تر خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه به ویژه گی های بسیج اشاره کرد و گفت : بسیج متعلق به همه است ، وابسته به هیچ گروه و جناحی نیست و برای دفاع از آب و خاک وطن و دین ایثار و تلاش می کنند.

وی به نقش مردم در تمامی عرصه های انقلاب اشاره کرد و افزود : ارزش انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است ، این انقلاب نه با کودتا و نه با جنگ و نه با لشگرکشی حاصل شده، بلکه این مردم بودند که با حضورشان انقلاب خود را به پیروزی رساندند و همچنان پای ارزش ها و انقلاب شان ایستادند.

سردار شاهرخی در ادامه به دشمنی ها و توطئه های دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: جنگ ۸ ساله، فتنه ۸۸ و فتنه هایی از این قبیل طراحی های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که الحمدلله مردم با حضور قدرتمندانه خود مانع تحقق خواسته ها و توطئه های شوم آنان شدند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نشان دادند که پای ارزش های خود ایستاده اند، یادآورشد: امروز دشمن برای اینکه مردم را از آرمان های انقلاب و ارزش های دینی خودشان بخصوص نظام مقدس جمهوری دور کنند، فتنه هایی را طراحی و شروع کردند و به مردم فشار آورده اند تا عرصه را بر مردم تنگ کنند و تمام تلاش خودشان را برای فاصله انداختن بین نظام و مردم به کار گرفته اند.

شاهرخی وحدت و همدلی را باعث پیشرفت توسعه و آبادانی کشور دانست و گفت: الویت دادن به گرایش های سیاسی باعث عقب ماندگی می شود ، مسوولان باید خدمت گذاری به مردم را سرلوحه کاری خودشان قرار دهند و با انسجام و وحدت بیشتر باعث محرومیت زدایی شوند و مشکلات را برای مردم حل و برطرف نمایند.

فرمانده سپاه استان قزوین بر لزوم توجه به مردم تاکید کرد و گفت : توجه و خدمت به مردمی که با تمام وجود پای ارزش ها و آرمانی های خود ایستاده اند وظیفه است.

به گفته وی باید قدر این مردم را دانست چرا که این مردم حق شان این نیست باید برایشان تلاش کرد چراکه امروز بستر خدمت فراهم شده و باید قدر این فرصت را دانست.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین سپاه صاحب الامر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین سپاه صاحب الامر قزوین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین سپاه صاحب الامر قزوین اخبار کنکور انقلاب اسلامی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895869

دیگر خبرها

  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • عملیات وعده صادق مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش با سپاه است