Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری درباره  دلیل لنگ لنگان راه رفتن خود پس از بازی پرسپولیس و شهرخودرو اظهار داشت: بحث خاصی نیست. مقداری عضلاتم گرفته است که انشااله درست می شود.

وی درباره فرصت خراب کردن مهاجمان پرسپولیس گفت: طبیعی است زیرا آنها تحت فشار هستند. خودم هم موقعیت خراب کردم اما به هر حال فوتبال همین است و برخی مواقع دفاع جور مهاجم را می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن باشید این موضوع درست می شود. آرمان رمضانی هم پس از دو سه ماه بازی کرد. مهم بردن پرسپولیس است و همه چیز خوب پیش می رود.

هافبک تیم پرسپولیس درباره رد شدن استیناف خواهی باشگاه پرسپولیس برای بخشش کارت زرد وی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: فعلا باشگاه گفته امیدواریم و دوباره درخواست رسیدگی داده ایم. همه چیز به تیم صعود کننده از شرق آسیا به فینال بستگی دارد.

امیری درباره پرداخت شدن مطالبات بازیکنان پرسپولیس از فصل گذشته عنوان کرد: دست آقای سمیعی درد نکند. زیرا وی تمام تلاش خود را انجام می دهد و امیدوارم ما هم با کسب نتایج خوب جواب زحماتش را بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال وحید امیری فارس شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد

نماینده کشورمان در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر ژاپن مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری در دیدار فینال با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و نقره گرفت.

گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه ۷بر۷ پیروز شد و به فینال راه یافت.

کد خبر 745239

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  •  صعود مقتدرانه رستمی به فینال آسیا
  • میرزازاده بر سکوی طلایی آسیا