Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:00:43 GMT

جشن تولد محرم نویدکیا در نقش جهان + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۷۱۶

جشن تولد محرم نویدکیا در نقش جهان + عکس

پس از تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان، با حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان جشن تولد محرم نویدکیا برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز (دوشنبه) پس از آخرین تمرین قبل از مسابقه با سایپا، با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل و برخی مدیران و اعضای کانون هواداران سپاهان، تولد محرم نویدکیا را جشن گرفته و به وی تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، تیم فوتبال سپاهان، فردا در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:20 در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم سایپا خواهد بود.

صادقی: بازی کردن مقابل سپاهان همیشه سخت است

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرم نویدکیا سپاهان اصفهان محرم نویدکیا سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین، تیم خیبر خرم آباد در کرج و در دیداری حساس مقابل میزبان خود سایپا یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد، اما همچنان در صدر جدول باقی ماند. سایپا هم در رده پنجم جدول قرار دارد.   در دیگر مسابقه حساس هفته هم تیم چادرملو اردکان در زمین داماش گیلان انتهای جدولی بدون گل متوقف شد. داماش با ۲۰ امتیاز در رده هفدهم جدول است.   نتایج دیدار‌های امروز لیگ یک فوتبال به شرح زیر است:   سایپا ۱ - ۰ خیبر خرم آباد داماش گیلان ۰ - ۰ چادرملو اردکان نفت و گاز گچساران ۰ - ۱ شهر راز شیراز مس سونگون ۱ - ۱ پارس جنوبی جم فجر سپاسی شیراز ۱ - ۱ آریو اسلامشهر مس کرمان ۲ - ۰ شهرداری آستارا   به این ترتیب هر دو مدعی صعود و قهرمانی در این هفته خارج از خانه شکست خوردند. در حال حاضر خیبر خرم آباد با ۶۱ امتیاز صدرنشین است، چادرملو ۵۶ امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و تیم‌های فجر شهید سپاسی و نفت مسجدسلیمان بترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • ببینید | جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان!
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو