Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:37:17 GMT

بی نظمی بلای جان شاگردان کم تجربه رحمتی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۷۴۵

بی نظمی بلای جان شاگردان کم تجربه رحمتی

شهرخودرو هفته چهارم را با شکستی سنگین مقابل سرخ های پایتخت پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی به برتری پرگل و روحیه بخشی مقابل میهمان خود دست یافت که شرایط بازی در نیمه اول به هیچ وجه برتری با چنین فاصله ای را قابل پیش بینی نمی کرد.


ایده ی بازی گرفتن از ۴ هافبک میانی یعنی صادقی ها، امیرحسین کریمی و صفرزاده برای هرچه بالاتر بردن قدرت حفظ توپ شهرخودرو هوشمندانه به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما غیبت قاسمی نژاد تاثیرگذارترین چهره ی هجومی این تیم باعث شد این گردش توپ توفیقی نصیب رحمتی و شاگردانش نکند.


البته کیفیت کاری دور از انتظار صادق صادقی و استرس بالای صفرزاده در همان نیمه اول از نظم شهرخودرو کاست. به همین علت هم بود که هرچه از دقایق بازی گذشت این پرسپولیس بود که توانست از توپ هایش موقعیت گل بسازد.


رحمتی که در نیمه ی دوم به دنبال جبران تک گل عقب افتاده بود دچار خطای محاسباتی شد. او امیرحسین کریمی را که مهره  پرس کننده و قدرت قطع کنندگی توپ بالایی دارد را خیلی زود از بازی بیرون کشید تا محمدعرفان معصومی دونده و هجومی تر را به کار گیرد. در حالی که خستگی اکبر صادقی در ادامه ی مسابقه فاصله  دفاع و خط میانی شهرخودرو را افزایش داد. به طوری که پرسپولیس بارها در ضدحملات پشت محوطه میهمان صاحب موقعیت های خوب گلزنی شد که بی دقتی بشار و آرمان رمضانی مانع از باز شدن دروازه فراهانی شد.

 


رحمتی که از نظر هجومی دستش روی نیمکت خالی بود با ورود رحمان جعفری و مهربان و محمدزاده قصد داشت روی دروازه حامد لک موقعیت گل بدست آورد اما استرس و بازی بی نظم شهرخودرو در ۲۰ دقیقه پایانی نتیجه ی معکوس داد تا دو بار دیگر دروازه این تیم باز شود.
نکته جالب توجه پاس گل و گل میلاد سرلک، بازیکن سابق شهرخودرو در دقایق ۸۵ و ۹۰ بود. هافبک میانی که شانس آورد تکل خشن و مستحق دریافت کارت قرمزش در اواسط نیمه ی اول توسط داور با کارت زرد مواجه شد.


شاید مجموعه ی شهرخودرو پس از تحمل این شکست سنگین توقعاتش را منطقی تر با داشته هایش در نظر بگیرد و همین در ادامه لیگ بیستم مانع از تکرار رقم خوردن شکست های پر گل شود. بخصوص که مصاف های خارج از خانه با ذوب آهن و گل گهر امیر قلعه نویی و میزبانی از استقلال خیلی زود از راه خواهند رسید.

 

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، اولین حضور نصرتی به عنوان سرمربی در بازی با سپاهان بود که هنوز ارطغرل ساغلام برای هدایت تراکتور به تبریز نیامده بود و نصرتی در دیداری که با تساوی به پایان رسید، روی نیمکت سرخپوشان تبریز نشست.

در بازی امروز او از سوی اندک هواداران تیم تراکتور مورد تشویق قرار گرفت و در حالی که در بازی قبلی از سمت مربیگری استعفا داده بود، این بار باتوجه به جدایی پاکو خمس، به عنوان سرمربی جلوتر از سایرین وارد زمین شد.

نصرتی که سابقه طولانی بازی در تیم ملی ایران را دارد، در تیمهای پارس جنوبی و گل ریحان سرمربی بود اما حالا باتوجه به اعلام باشگاه تبریزی، به زودی جای خود را به یک سرمربی خارجی خواهد داد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند