Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:11:24 GMT

۷۲۷ نفر در بارش برف و کولاک کردستان آسیب دیدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۷۵۱

۷۲۷ نفر در بارش برف و کولاک کردستان آسیب دیدند

پیام جلالی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۲ نفر نیز بر اثر حوادث جاده‌ای آسیب دیدند که توسط امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند.

وی به وقوع هشت مورد حادثه از ۶ تا دهم آذر در استان و اعزام هشت دستگاه آمبولانس برای حوادث مختلف در این مدت اشاره کرد و افزود: ۶ مورد از حوادث مربوط به برف و کولاک، یک مورد جاده‌ای و یک مورد نیز حادثه شهری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه در این مدت یک نفر نیز از مرگ نجات و توسط امدادگران به بیمارستان انتقال یافت، یادآور شد: ۴۱ نفر نیز که بخاطر بارش برف و وجود کولاک در راه مانده بودند در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای اسکان داده شدند.

جلالی تعداد تیم‌های اعزام شده به عملیات‌های امدادرسانی را در بارش‌های اخیر ۱۱ تیم اعلام و اضافه کرد: این تیم‌ها در قالب ۴۷ نفر به آسیب‌دیدگان در شرایط دشوار جوی امدادرسانی کردند.

وی گفت: در زمان فعالیت سامانه بارشی اخیر،  میانگین زمان اطلاع حوادث جاده‌ای به هلال احمر ۲ دقیقه و متوسط زمان اطلاع تا حضور نیروهای امدادی در صحنه حوادث هشت دقیقه بود.

جمعیت هلال احمر کردستان در حوزه امداد و نجات دارای ۱۷۹ تیم عملیاتی و ۸۷۳ نفر نیرو در تیم‌های تخصصی سازماندهی شده است.

برچسب‌ها کردستان بارش برف سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بارش برف سازمان امداد و نجات هلال احمر کردستان بارش برف سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور هلال احمر جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: تا هفتم فروردین‌ماه 40 حادثه در طول اجرای بیست‌وچهارمین طرح خدمات بشردوستانه نوروزی هلال‌احمر در سطح استان پوشش داده شده است.

محمود اکبری اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی تعداد 107 تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت ۷۶۹ نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط‌عمومی هلال احمر استان، وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح، بیان داشت:۳۰ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودرو نجات، دو خودروی کمکدار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امدادونجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳، گفت: در این مدت 40 حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل ۳۲ حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد ۴۰ مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، ۱۰ مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و ۲۰ مورد از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به ۱۳۴ حادثه‌دیده امدادرسانی شده که ۱۲۶ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به ۹۱ مصدوم، رهاسازی ۱۰ نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری اذعان داشت: از تعداد ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۸ مورد واژگونی، ۱۰ مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان ۵۵ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین حوادث جاده‌ای در کدام استان‌ها رخ داده است؟
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته/جان باختن ۲ نفر بر اثر حوادث جوی
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی/ دو نفر بر اثر وقوع حوادث جوی جان باختند
  • جان‌باختن ۲ نفر بر اثر وقوع حوادث جوی/ ۵۷ نفر نجات یافتند