Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، داود حاج قاسمعلی بیان کرد: دفترچه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران که تاریخ اعتبارشان از ابتدای سال ٩٩ به اتمام رسیده به مدت ٦ ماه تا یکم فرودین ١٤٠٠ تمدید شده تا کسانی که برگه سفید دارند نیازی نباشد که برای تمدید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: به تمامی موسسات درمانی اعلام شده که تمامی دفترچه‌های بیمه سلامت تا مدت زمان اعلام شده حتی برای دریافت خدمات معمولی غیرالکترونیک دارای اعتبار بوده و قابل پذیرش هستند.

وی با اشاره به اینکه دفترچه حدود ٦ میلیون نفر در کشور تاکنون تمدید اعتبار شده است، گفت: با این اقدام مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پشخوان کاهش قابل توجهی یافته است.

حاج قاسمعلی ادامه داد: هر ماه حدود یک میلیون چاپ دفترچه در دفاتر پیشخوان صورت می‌گیرد که این موضوع به دلیل تمدید اعتبار سیستمی نسبت به قبل کمتر شده است.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شماره گیری #١٦٦٦* می‌توانند کد ملی خود را وارد کنند و نسبت به تمدید اعتبار دفترچه خود اطمینان حاصل کنند و موسسات درمانی نیز با همین اقدام می‌توانند نسبت به پذیرش بیمه شدگان سازمان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

دورهمی و مهمانی خانوادگی برگزار نکنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت بیمه سازمان بیمه سلامت تمدید اعتبار بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

فروغ شباهنگ در جمع خبرنگاران گفت: با تلاشهای مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و تخصیص منابع به منظور پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان، ۱۹۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی استان پرداخت شد.

وی افزود: خوشبختانه سازمان بیمه سلامت روال منطقی و تا حدودی قابل قبول را در پرداخت مطالبات بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه‌های بستری و سرپایی در پیش گرفته که بر این اساس ۱۹۵میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی تا آبان ماه ۱۴۰۲، ۷۹ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان سطح یک و موسسات خصوصی تا دی ماه پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد: این پرداخت ها موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مراکز ارائه دهنده خدمات شده و  به تبع آن رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی را سبب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شباهنگ بیان کرد: بیش از یک هزار و ۴۷۲موسسه درمانی سطح استان با این اداره کل طرف قرارداد هستند که به ۷۰درصد از جمعیت استان که تحت پوشش بیمه سلامت می باشند، خدمات درمانی مورد نیاز ارائه می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران آلزایمری و دمانس
  • ثبت‌نام نوبت دوم کنکور دوباره تمدید شد
  • سازمان ملل هزینه حق بیمه اتباع آسیب‌پذیر را پرداخت می‌کند
  • ۱۰۷ هزار تبعه خارجی بیمه شده اند
  • حق بیمه ۱۲ هزار نفر اتباع خارجی غیرآسیب‌پذیر، توسط خود بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود
  • چگونگی پرداخت حق بیمه اتباع خارجی در ایران