Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:52:12 GMT

بیاتلو: پنالتی دقیقه 95 ما گرفته نشد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۷۶۶

بیاتلو: پنالتی دقیقه 95 ما گرفته نشد

سرمربی تیم ماشین سازی می‌گوید تیمش باید تلاش بیشتری انجام دهد تاروزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید بیاتلو بعد از شکست ماشین سازی مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری حضور یافت. سرمربی ماشین سازی درباره این شکست بیان کرد: هرچقدر برای این تیم کار کنیم به نظرم کم است. با اینکه شبانه روزی کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه بازی روی سه ضربه ایستگاهی، مساوی یا نتیجه را واگذار کردیم. در هر سه پایاپای بازی کردیم، به بازی شهرخودرو کاری ندارم. امروز هم واقعا بچه‌ها خوب تلاش کردند و جنگیدند.


وی ادامه داد: به همه نقاط زمین مسلط بودیم و موقعیت‌های مختلفی به دست آوردیم. فکر می‌کنم آن‌ها دو موقعیت داشتند که گلر ما خوب کار کرد. مقصر اصلی باخت من هستم. باید بیشتر زمان بگذاریم و بیشتر تمرکز کنیم تا این شکست را جبران کنیم.


سرمربی ماشین سازی همچنین گفت: به آینده این تیم امیدوار و خوشبین هستم. مطمئن باشید بالاخره بدشانسی هایمان تمام می‌شود. در دقیقه 89 مقابل ذوب‌آهن مساوی کردیم. یک بر صفر جلو بودیم.


بیاتلو درباره عملکرد داور تاکید کرد: امروز هم دو صحنه سرنوشت بازی را عوض کرد. دقیقه 80 توپی که به دست بازیکن ما خورد و دقیقه 95 داور از کنار پنالتی ما گذشته که بازیکن حریف با دستش اجازه نداد توپ وارد دروازه شود. در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما به نظرم عدالت در این بازی برقرار نشد.
سرمربی ماشین سازی درباره ضعف گلزنی تیمش گفت: امروز هم موقعیت سازی کردیم، هم حفظ توپ داشتیم و هم کمتر به حریف موقعیت دادیم. باید روی این مساله کارکنیم تا تیم پیشرفت کند و موقعیت‌های بیشتری به دست بیاوریم.


بیاتلو در پاسخ به این پرسش که آیا از باخت خفیف مقابل صدرنشین لیگ برتر راضی است، اظهار داشت: نه، امروز حق ما حداقل مساوی بود. اگر ضعیف‌تر بازی می‌کردیم حرفی نبود اما امروز متاسفانه بدشانسی به ما رو کرد.


وی در پاسخ به این سوال که آیا خلاء یک تمام کننده را در تیمش حس نمی‌کند، بیان کرد: این مشکل فوتبال کشور است. تیم‌هایی که وضعشان خوب است مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مشکل گلزنی دارند چه برسد به ماشین سازی. ما فقط می‌توانیم در اینجا سازندگی داشته باشیم تا اینکه بازیکن بخریم.
بیاتلو در پایان افزود: از هواداران عذرخواهی می‌کنم. تا امروز نتوانستیم خوشحالشان کنیم. قول می‌دهم در هفته‌های آینده فوتبال بهتر همراه با نتیجه خواهند دید.

ماشین سازی تبریز وحید بیاتلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز وحید بیاتلو ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در تک بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی روبروی کاونتری به میدان رفت و در ضربات پنالتی موفق شد برابر این تیم به پیروزی برسد و حریف منچسترسیتی در دیدار فینال شود. 

این بازی در حالی به ضربات پنالتی کشیده شد که شاگردان اریک تن‎‌هاخ با سه گل از حریف پیش افتاده بودند اما دریافت دو گل در دقایق 71 و 80 باعث شد که شرایط برای آنها دشوار شود و گل مساوی هم در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده به ثمر رسید تا کار به دو وقت اضافه بکشد. 

کاونتری در دقیقه 121 موفق شد گل پیروزی را به ثمر برساند که از سوی کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد تا ضربات پنالتی تکلیف تیم پیروز و صعود کننده به دیدار فینال را مشخص کند و این شیاطین سرخ بودند که توانستند در این ضربات به برتری برسند. 

اما اتفاق عجیبی که پس از آخرین پنالتی که توسط راسموس هویلوند به گل تبدیل شد رخ داد این بود که آنتونی در حالی که از خوشحالی به سمت او می‌دوید تا با دیگر بازیکنان یونایتد مشغول شادی شود، رو به بازیکنان حریف که حتی در لیگ برتر هم حضور ندارند کرد و شادی عجیبی را مقابل آنها انجام داد. 

این اقدام او با واکنش بسیاری از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان این ستاره برزیلی را که با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به یونایتد پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند به خاطر این که تیمی که تمام بازیکنانش به اندازه قیمت پرداخت شده برای او نیستند مورد شماتت قرار دادند و حتی او را «گستاخ» خطاب کردند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که هری مگوایر پس از پایان این بازی در ضربات پنالتی و به جای این که مشغول شادی و همراهی با دیگر بازیکنان تیمش برای صعود به فینال شوند، به سمت بازیکنان حریف رفت و با آنها دست داد و عملکرد خوبی که به نمایش گذاشته بودند را تحسین کرد تا نشان دهد که تفاوت زیادی با دیگر هم تیمی‌اش دارد.

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)