Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:25:24 GMT

سعید آقایی: این فرصت سوزی ها طبیعی است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۷۸۹

سعید آقایی: این فرصت سوزی ها طبیعی است

آقایی می‌گوید که این پیروزی باعث می‌شود تا سرخ ها خودشان را جمع و جور کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی در گفتگو با خبرنگار ما در میکسدزون درباره پاس گل در بازی امروز گفت: دومین پاس گلم بود و یکی هم در آسیا داده بودم، مهم پیروزی بود و خداراشکر که بازی را بردیم. سه امتیاز خیلی کمک می‌کند که تیم جمع و جور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره فرصت سوزی ها هم عنوان کرد: درست است که خیلی گل نزدیم اما این اتفاق ها طبیعی است، مهم این است که امتیازات را بگیریم. تیم ما امروز خیلی سرحال بود، خوشحالم که به گل رسیدیم و امیدوارم عملکرد بهتری هم داشته باشیم.

پرسپولیس تهران سعید آقایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد شش بر یک از سد قرقیزستان گذشته و به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و ایران در نهایت با غلبه‌بر قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و جواز حضور در جام‌جهانی ازبکستان را هم به‌دست آورد.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، اصغر حسن زاده و مهدی کریمی (۲ گل) به ثمر رساندند. شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

این دیدار در نهایت با نتیجه شش بر یک به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا شاگردان شمسایی علاوه‌بر کسب مجوز جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند. تیم قرقیزستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام خواهد بود.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و قرقیزستان

کد خبر 747566

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو