Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:01:47 GMT

جوانان پیکان به دنبال کار بزرگ مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۸۲۴

جوانان پیکان به دنبال کار بزرگ مقابل استقلال

تیم پیکان با ترکیب جوان خودش مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران یکی از باشگاه هایی است که از آکادمی قدرتمندی برخوردار است و هرساله نفرات زیادی از تیم های پایه این باشگاه به لیگ برتر راه پیدا می‌کنند. در ترکیب پیکان برای لیگ بیستم نیز نفرات پرتعدادی حضور دارند که محصول آکادمی خود این باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بین بازیکنان پیکان که تا اینجای رقابت های لیگ برتر هم برای تیم شان به میدان رفتند، شاهین طاهرخانی، امیر روستایی، آرش قادری، محمد خدابنده‌لو، اسماعیل بابایی، علیرضا رضایی، نادر محمدی و علیرضا کوشکی بازیکنانی هستند که در باشگاه پیکان رشد کردند و حالا جزو نفرات کلیدی این تیم در لیگ بیستم هستند. حتی شاهین طاهرخانی و امیر روستایی دو بازیکنی هستند که در آکادمی پیکان رشد کردند و سال گذشته در استقلال و پرسپولیس حضور داشتند و حالا به عنوان یار بزرگسال به تیم خود برگشته‌اند.


در لیست بازیکنان پیکان نفرات دیگری مانند امیرحسین جدی، احسان جودکی، علی دلیر، محمدحسین فکری و داوود فکری هم حضور دارند که احتمالا به تناوب شاهد حضور آنها در ترکیب هم خواهیم بود.


نکته قابل توجه درباره نفرات جوان پیکان این است که مهدی تارتار سرمربی این تیم هم در گذشته نشان داده که همواره به جوانان بهای زیادی می‌دهد. تارتار در طول سال‌های گذشته نفرات زیادی را در پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر معرفی کرده و حالا از محصولات آکادمی پیکان هم استفاده بهینه ای خواهد کرد.


سرمربی پیکان در نشست خبری قبل از بازی با استقلال که فردا برگزار می‌شود نیز گفت: « جوانان ما هم کوه انگیزه هستند به خصوص مقابل تیم های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس. البته امیدوارم به خاطر بارندگی زمین بازی کیفیت خوبی داشته باشد و شاهد مسابقه خوبی از دو تیم باشیم.»


بی تردید بازیکنان جوان پیکان که محصول آکادمی قدرتمند این تیم هستند،‌انگیزه زیادی دارند تا بتوانند در رقابت های آینده و به خصوص بازی عصر سه شنبه مقابل استقلال نیز خودشان را نشان بدهند.

پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است تیم فوتبال شمس اذر قزوین روز سه شنبه آینده در قزوین به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال