Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-رئیس انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل گفت: ۲۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد مسکن احداث می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  فیروز مهدی زاده عصر امروز در نشست با اعضا خیرین مسکن‌ساز استان اظهار داشت:  تاکنون 222 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در استان احداث شده و در اختیار خانواده های محروم قرار گرفته است و 346 واحد مسکونی در دست ساخت داریم که تلاشمان بر این است سریعتر این واحد‌ها را تکمیل و به مرحله اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 3 هزار پرونده متقاضی نیازمند مسکن نیز در انجمن خیرین مسکن ساز استان ثبت شده، افزود:  احداث همه این‌ها از توان ما خارج است که به کمک بیشتر خیرین نیازمندیم و بدون همراهی خیرین، پاسخگویی به نیاز مسکن این خانوار‌ها میسر نیست.

آغاز ثبت نام کارگران قالیباف در تعاونی مسکن قالیبافانافزایش ساخت و تولید مسکن بر افزایش وام خرید اولویت داردقیمت مسکن در 7 منطقه تهران کاهش یافت

رئیس انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل با اشاره به اینکه بی سرپناهی منشاء رنج هر خانواده و بسیاری از آفات زیان بار جامعه بشری است، گفت: انجمن خیرین مسکن ساز استان از جمله نهاد‌های غیر دولتی است که توانسته است با مشارکت خیران گام‌های مهمی در امر خانه دار کردن نیازمندان فاقد مسکن بردارد.

مهدیزاده ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای خیرین بزرگوار تصریح کرد: اگر هرکدام از مسئولین و مدیران استانی در ساخت مسکن برای نیازمندان بی سرپناه سهیم شوند، بیش از 10 درصد متقاضیان مسکنِ بی بضاعت استان خانه دار شده و آرزوی غیرممکنشان ممکن خواهدشد.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انجمن خیرین مسکن ساز استان واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش