Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدی‌خانی از پیروزی پرسپولیس در نخستین تجربه‌اش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی مهدیخانی، مهاجم جدید پرسپولیس پس از نخستین بازی خود برای این تیم اظهار کرد: خوشحالم که اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام دادم و این بازی با پیروزی همراه شد.

وی ادامه داد: بزرگترین مهاجم‌های دنیا هم مشکل گلزنی دارند اما بازیکنان ما تلاش زیادی برای پیروزی در این دیدار و گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات بدشانسی همراه بازیکنان است و این نباید در روند بازی تاثیر بگذارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم

رافائل نادال به نخستین پیروزی‌اش در مسترز بارسلونا پس از پایان دوره طولانی‌مدت مصدومیتش واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور شماره یک پیشین جهان شب گذشته در نخستین بازی‌اش در تورنمنت معتبر بارسلونا موفق شد فلاویو کوبولی نماینده ایتالیا را شکست دهد. این دیدار با نتیجه 6 بر 2، 6 بر 3 به سود این تنیسور اسپانیایی به پایان رسید و او در دور بعدی مسابقات با نفر یازدهم جهان از استرالیا یعنی الکس دی مینور بازی خواهد کرد.

رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است

رافائل نادال پس از کسب این پیروزی گفت: استفانوس سیتسیپاس (تنیسور یونانی و قهرمان مسترز مونت کارلو) گفته من به راحتی می‌توانم به فینال برسم. من معتقدم که همه به سهم من احترام می‌گذارند اما همه می‌دانند که من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم من مدعی هستم، خیلی منطقی نیست. سیتسیپاس هم می‌داند که این درست نیست. فقط یک داستان پشت آن وجود دارد که فشار زیادی بر رقبا وارد می‌کند. شاید در بازی اخیر مدعی پیروزی بودم اما می‌دانم که در بازی برابر دی مینور نیستم، البته این هم مهم نیست. این چیزها برای رسانه‌ها است. برای من این یک تجربه خوب برابر یک تنیسور سطح بالاست. این یک آزمایش برای من خواهد بود و باید ببینیم چه واکنشی نشان می‌دهم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم