Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@17:56:06 GMT

لیگ برتر والیبال بانوان| پیکان صدرنشین گروه ب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۹۴۴

لیگ برتر والیبال بانوان| پیکان صدرنشین گروه ب شد

هفته نخست لیگ برتر والیبال متمرکز بانوان در گروه «ب» با صدرنشینی پیکان تهران به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات هفته نخست متمرکز لیگ برتر والیبال بانوان در گروه ب که از روز پنج‌شنبه ششم آذر با حضور تیم‌های ذوب‌آهن، پیکان، ستارگان فارس و خجسته آغاز شده بود، امشب (دوشنبه‌شب) با صدرنشینی پیکان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین بازی امروز، تیم‌های خجسته و ستارگان فارس در نخستین مسابقه آخرین روز هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه ب از ساعت ۱۴به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اسلامشهر با شکست سه بر صفر حریف به نخستین برد خود دست یافت و با سه امتیاز جایگاه سوم جدول را برای خود تثبیت کرد. ستارگان فارس در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب خجسته اسلامشهر شد تا بدون برد و امتیاز در انتهای جدول باقی بماند. قضاوت این بازی که به مدت ۸۲ دقیقه طول کشید برعهده زهرا شیری و نوشین حق‌شناس به عنوان داوران اول و دوم بود، مهران اشرف ریاحی و اکرم ابوالقاسم هم نظارت فنی و داوری مسابقه را برعهده داشتند. مهناز شاددل مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال که برای نظارت بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی دیدارهای روزهای دوم و سوم هفته نخست لیگ برتر بانوان در اصفهان به‌سر می‌برد، دیدار دو تیم خجسه اسلامشهر و ستارگان فارس را از نزدیک در سالن ملت نظاره‌گر بود. در آخرین دیدار این مرحله، تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان که از مدعیان قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان محسوب می‌شوند، به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان فریبا صادقی به‌رغم میزبانی سه بر یک مغلوب پیکان شدند. پیکان با هدایت میترا شعبانیان در ست سوم این دیدار  ۲۵ بر ۲۱ مغلوب ذوب‌آهن شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت تا با سه برد و ۹ امتیاز صدرنشین هفته نخست متمرکز شود. ذوب‌آهن اصفهان هم با پذیرش این ناکامی، با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه دوم جدول گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان در هفته نخست متمرکز قرار گرفت. نرگس افشین و هدیه صابری به عنوان داوران اول و دوم این مسابقه را قضاوت کردند. اکرم ابن یمین و محبوبه زرنویس‌زاده نیز نظارت فنی و داوری مسابقه را که ۱۲۱ دقیقه کشید، برعهده داشتند. هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف روزهای پنج‌شنبه، شنبه، دوشنبه ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه پیگیری و با صدرنشینی سایپا به پایان رسید. تیم‌های شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان هم به ترتیب در رده‌‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.   نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر متمرکز بانوان به قرار زیر است:   گروه الف شهرداری قزوین ۳ – اکسون صفر سایپا ۳ – سروقامتان بابل یک شهرداری قزوین ۳ – سروقامتان بابل صفر سایپا ۳ – اکسون صفر سایپا ۳ – شهرداری قزوین صفر سروقامتان بابل یک – اکسون ۳   گروه ب پیکان ۳ – ستارگان فارس صفر ذوب‌آهن ۳ – خجسته صفر ‌خجسته صفر – پیکان ۳ ذوب‌آهن ۳ – ستارگان فارس صفر ستارگان فارس صفر – خجسته ۳ ذوب‌آه یک – پیکان ۳   هفته دوم لیگ متمرکز بانوان از ۱۸ آذرماه با ورود تیم‌ها در گروه الف به شهر قزوین آغاز می‌شود و چهار تیم این گروه در روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۲۰، ۲۲ و ۲۴ آذرماه در سالن شهید بابایی به مصاف یکدیگر می‌روند. مسابقات گروه ب نیز از پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد و در روزهای شنبه ۲۹ آذر و دوشنبه یکم دیماه پیگیری می‌شود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال بانوان هفته نخست لیگ برتر بانوان در گروه شهرداری قزوین ستارگان فارس پنج شنبه ذوب آهن گروه ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت

تیم سایپا تهران با خرید امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به لیگ برتر بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال هورسان رامسر که در فصل گذشته لیگ برتر با 12 پیروزی و 14 شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد.

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان، دلایل کناره‌گیری تیم هورسان از حضور در لیگ برتر عنوان شده است.

تیم والیبال سایپا که در فصل گذشته با تنها یک پیروزی و 25 شکست به دسته یک سقوط کرده بود با خرید امتیاز هورسان به لیگ برتر بازگشته است. شنیده می‌شود که خودروسازان تهرانی قصد دارند تیم قابل قبولی را در سال 1403 راهی لیگ برتر کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین