Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورمحمد فردی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز افزود: اکنون که کشور درگیر موضوعات مهمی همچون تحریم و مقابله با بیماری کرونا است شایسته است مردم همیشه در صحنه با تداوم همراهی های خود در رعایت دستور العمل های بهداشتی بار سنگینی را از دوش مسوولان به ویژه  کادر بهداشت و درمان بردارند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، دولت بنایی برای تعطیلی کامل ادارات ندارد بلکه اتخاذ تدابیر مناسب از سوی مدیران دستگاه ها با توجه به وضعیت قرمز، نارنجی و زرد باید برای کاهش حضور کارکنان مدنظر است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فردی از همراهی اصناف و گروه های مختلف بازار در رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین کاهش ساعات کاری و برخی تعطیلی اصناف یاد آورشد: قطعا همراهی مردم در رعایت و اجرای تدابیر پیش بینی شده می تواند این بیماری را در کشور و استان البرزریشه کن کند.

وی تاکید: نکته قابل تامل در این میان آن است که در هر کاری که مردم پیش قدم  باشند قطعا موفقیت در آن حاصل خواهد شد.

فردی در بخش دیگری از سخنان خود به اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته از سوی مسوولان به ویژه در حوزه های اقتصادی پرداخت و گفت: اطلاع رسانی به هنگام از اقدامات صورت گرفته  حوزه اقتصادی از جمله تشدید نظارت و بازرسی ها بر بازار کالاهای اساسی از جمله مرغ و روغن که طی هفته های گذشته موجب نارضایتی مردم شدهبود، امری ضروری است که باید با استفاده از توان نیروهای بسیجی بتوان بر این موارد نیز فایق آمد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان البرزگفت: هر چند در موج سوم کرونا که از اوایل مهرماه سال جاری آغاز و روند افزایشی داشته، اما با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند اعمال محدودیت های کرونایی شاهد روند کاهشی بیماری در سطح استان بوده ایم.

فردی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت پرافتخار شهید هسته ای، دکتر محسن فخری زاده اظهار داشت: استکبار باید بداند شهادت شهدای هسته ای نه تنها موجب عقب نشینی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف و آرمان های والای انقلاب نمی شود بلکه اراده آنان را برای گام برداشتن بر تحقق آن اهداف قوی تر می کند.

وی با اشاره به تلاش های دکتر فخری زاده پژوهشگر و دانشمند ایرانی که طی ماه های اخیر وقت خود را عمدتا صرف پژوهش و ساخت کیت های تشخیص کرونا کرده بود، افزود: در مساله تحریم ناجوانمردانه اقتصادی علیه ایران مقوله خودکفایی در کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باعث شده دشمنان نظام و انقلاب از هر طریق تلاش کنند تا انگیزه لازم را از جوانان و فعالان عرصه های مختلف بویژه در عرصه علمی و اقتصادی بگیرند بنابراین برای تحقق اهداف خود حتی دست به جنایت و ترور نیز می زنند.

 امیدآفرینی در جامعه و روحیه بخشی به مردم با هدف کاهش استرس در شرایط فعلی، بازخوانی و تبیین سیاست های کلی سلامت و توجه به مولفه های مختلف از جمله؛ تغذیه سالم، تحرک، جلوگیری از استرس، تقویت سیستم ایمنی بدن، تولید، توزیع و نظارت بر فرآیند تامین کالای مورد نیاز مردم و همچنین اطلاع رسانی مناسب با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همراهی مردم برای کمک به سلامت جامعه بخش دیگری از سخنان رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز در این نشست بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی استانداری البرز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی استانداری البرز ویروس کرونا معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی استانداری البرز اخبار کنکور اطلاع رسانی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  از پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب