Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی رادیو پیام، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا درباره پویش «فرشتگان زمینی» گفت: امسال سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود چراکه با شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان بویژه در کشور عزیزمان تعدادی از خانواده‌ها و هموطنان عزیز آسیب‌های جبران ناپذیری از این ویروس منحوس دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردیدی نیست که در تمام دنیا، بویژه ایران فشار و آسیبی که بر کادر درمانی و خانواده‌های آنان وارد شده بیشتر از سایر اقشار جامعه بوده است.

ملازاده افزود: کادر درمانی کشور از زمان ورود این ویروس منحوس به کشور با مجاهدت و از خودگذشتگی توانستند آرامش نسبی را در بخش درمان ایجاد کرده و در ارائه خدمت به هموطنان درگیر کرونا از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و تعدادی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان با فداکاری برای نجات جان هموطنان ازجان خود گذشتند تازندگی را به هموطنانشان هدیه کنند.

مدیر رادیو پیام و آوا گفت: شبکه رادیویی پیام و آوا با هدف تقدیر از زحمات ارزشمند، صادقانه و ایثارگرانه این قشر فداکار (پرستاران) این پویش را با مشارکت هموطنان عزیز در سراسر کشور از امروز دوشنبه دهم آذرماه تا سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) برگزار می‌کند.

ملازاده در ادامه گفت: هموطنان در سراسر کشور می‌توانند با تهیه عکس از فعالیت و خدمت رسانی پرستاران عزیز در مراکز درمانی و ارسال تصاویر به همراه عکس خود به شبکه رادیویی پیام تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خود از رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند. همچنین در تماس با رادیو پیام می‌توانند به صورت صوتی نظرات خود را اعلام کنند.

ملازاده تاکید کرد: از هموطنان عزیز تقاضا داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه درایام پیش رو آرامش را برای این قشر فداکار به ارمغان آورده وبا عمل به دستور العمل‌های ستاد ملی مبارزه باکرونا از زحمات کاردرمانی کشور قدردانی لازم راداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه های رادیویی رادیو رادیو پیام پیام و آوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی سی و دو درصدی مخاطبان از رادیو کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ندرت نوروزی گفت: رادیو کیش بین مخاطبان رادیو پر شنونده‌ترین‌ها در کشور است.

وی با اشاره به ۸۴ ساله شدن رادیو در کشور، گفت: رادیو بواسطه رسانه گرم بودنش مخاطبان و همراهان خاص خود را دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رضایتمندی سی و دو درصدی مخاطبان از رادیو کیش
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است