Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در رابطه با این دیدار اظهار کرد: فولاد یکی از تیم‌های خوب کشورمان است و این دیدار برای ما سنگین بود. ما استراتژی خوبی برای این بازی در نظر گرفته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازی خوبی را شاهد بودیم. هر ۲ تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و می‌توانستند به گل برسند. در نیمه اول توپ و میدان در اختیار فولاد بود، اما در نیمه دوم شاهد بازی پایاپایی بودیم. آلومینیوم به حداقل خواسته اش در این دیدار رسید.

مربی آلومینیوم در رابطه با شرایط این تیم در ادامه فصل گفت: پس از صعود آلومینیوم به لیگ برتر، این باشگاه شاهد تغییر و تحولات مدیریتی بود و به همین علت چند بازی ابتدایی لیگ نتوانستیم به هماهنگی مدنظرمان برسیم.

او افزود: با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایطمان بهتر شد و فکر می‌کنم در پایان فصل می‌توانیم رتبه تک رقمی کسب کنیم. آلومینیوم برای تمام تیم‌های لیگ برتری حریف خطرناکی خواهد بود.

عبدی در خصوص داوری این دیدار بیان کرد: من می‌خواهم از تیم داوری تشکر کنم. اگرچه تیم داوری جوان بود، اما قضاوت خوبی را شاهد بودیم. اگر اعتراضی به داوری داشتیم به این علت بود که در دقایق پایانی و زمانی که تیم ما در شرایط حمله بود، داور سوت پایان را زد.

بیشتر بخوانید

فولاد صفر - آلومینیوم صفر/ تقسیم امتیازات در خوزستان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود