Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مراسم معارفه جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج و با حضور جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا برگزار شد.
 
سردار مجید ارجمندفر در این مراسم با محکوم کردن ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: دشمنان با انجام این ترورهای ضد بشری، ایجاد جنگ و تنش در منطقه و اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی سعی بر ناامن کردن کشورمان دارند که خوشبختانه تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف شومشان دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: باید با همدلی و بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم و در این مسیر از وحدت مثال زدنی بین اقوام و مذاهب در کشورمان حفاظت کنیم.
 
سردار ارجمندفر خاطرنشان کرد: امروز دفاع از مرزها بومی شده است و همه خدماتی که برای مردم در سپاه انجام می‌شود در راستای ایجاد امنیت پایدار بوده است.
 
سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس با استفاده از نیروهای خود در عرصه‌های مختلف و در تمامی ایام سال مشغول به خدمت‌رسانی به مردم استان است.
 
وی افزود: علاوه بر حراست از امنیت پایدار منطقه در حوزه محرومیت زدایی، سازندگی، اجرای طرح‌های پزشکی بهداشتی شهید سلیمانی، مبارزه با ویروس کرونا و توزیع کمک‌های مومنانه برنامه‌های زیادی را اجرایی کرده‌ایم.
 
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: سپاه تا ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و با تمام توان به افراد آسیب پذیر از کرونا یاری خواهد رساند.
 
بنابراین گزارش، در این مراسم از زحمات سردار حمزه فلاح تقدیر به عمل آمد و سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان معرفی شد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم