Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@01:52:17 GMT

فیلمبرداری از پلیسِ فرانسه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۱۵۵

فیلمبرداری از پلیسِ فرانسه آزاد شد

بنابر اعلام حزب حاکم فرانسه، دولت این کشور لایحه بحث‌برانگیز درباره ممنوعیت فیلمبرداری از نیروهای پلیس را که باعث اعتراضات در بیش از ۷۰ شهر این کشور از جمله پاریس شده بود، لغو کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری «رویترز»، «کریستوفر کاستانر» رئیس حزب حاکم در پارلمان فرانسه، در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: «این لایحه به طور کامل بازنویسی و یک نسخه جدید ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

هزاران نفر روز شنبه در اعتراض به این لایحه امنیتی در بیش از ۷۰ شهر فرانسه به خیابان‌ها آمدند که در بسیاری از موارد اعتراضات به خشونت کشیده شد و خیابان‌های شهرهای فرانسه بخصوص پایتخت را به صحنه نزاع خیابانی تبدیل کرد.

گروه‌های مدنی و اصحاب رسانه‌ها نگران بودند که این قانون جدید مانع آزادی مطبوعات شود و باعث شود وحشیگری پلیس برملا نشده و مجازات نشود.

این اعتراضات به ویژه بعد از آن تشدید شد که ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن پلیس پاریس یک شهروند سیاه پوست را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه روز جمعه در واکنش به تصاویر منتشر شده از وحشیگری پلیس، گفت این تصاویر باعث شرمندگی فرانسه است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس فرانسه فیلم برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابتدا این تظاهرات که با دعوت گروه‌های مختلف مخالف نژاد پرستی، اسلام هراسی و نیز خانواده‌های کودکان قربانی خشونت پلیس فرانسه صورت گرفت با مخالفت دولت فرانسه و پلیس پاریس همراه شد، اما پس از شکایت برگزارکنندگان، دادگاه اداری پاریس حکم ممنوعیت آن را لغو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


برگزار کنندگان که همگی با پرچم‌ها و پلاکار‌های حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی حاضر شده بودند مسیر منطقه پاریس تا میدان جمهوری پاریس را طی می‌کنند.
در مسیر تظاهرات حمایت از مردم فلسطین و غزه صد‌ها نفر از فرانسویان آزادیخواه و مسلمانان مقیم فرانسه علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار سردادند و اسرائیل را یک رژیم نژادپرست، اسلام ستیز و کودک کش معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل
  • صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید 
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد