Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب شامگاه دوشنبه بعد از تساوی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری، اظهار کرد: تمریناتی را پشت سر گذاشتیم تا به نقاط ضعف آنها ضربه بزنیم.

وی افزود: حریف خیلی خوب دفاع کرد؛ البته وقت‌کشی هم در دستور کار آنها بود که این یک حربه است و ما نتوانستیم در ضربات پایانی دقت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نسب با اشاره به اینکه حقمان بیشتر از یک امتیاز بود، ادامه داد: ما در هفته‌های آینده تلاش می‌کنیم تا نتایجی را بگیریم که از صدر جدول عقب نمانیم و در صدر باشیم؛ به هر حال فوتبال همین است و ما تلاشمان را کردیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت پاتوسی اظهار کرد: پاتوسی از ناحیه مچ پا دچار مشکل بود و با توجه به اینکه هفته آینده به این بازیکن نیاز داریم، به پاتوسی استراحت دادیم.

وی از تلاش داوران بازی تقدیر کرد و افزود: داوری با تمام شجاعت سوت زد و ما حتی اگر ببازیم و چنین داوری را ببینیم، باز هم تشکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به پایان رسید.

کد خبر 5084820

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هاشمی نسب تیم فوتبال فولاد خوزستان ورزش خوزستان ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای آمار کرونا بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی از هفته بیست و هشتم لیگ یک کشور لغو شد.

در حالی که قرار بود استقلال آبی پوش ملاثانی از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دست یک کشور در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای فجرسپاسی باشد، باشگاه استقلال خوزستان (گروه ملی صنعتی فولاد ایران) به عنوان مالک ورزشگاه غدیر اهواز به دو تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.

به گزارش ایسنا، دو تیم ساعت‌ها پشت در ورزشگاه غدیر معطل ماندند تا در نهایت با تصمیم ناظر بازی، لغو این دیدار به صورت مکتبوب و رسمی اعلام شد.

به گفته یکی از اعضای باشگاه استقلال ملاثانی، باشگاه استقلال خوزستان به آن ها اعلام کرده است، برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با آن ها هماهنگ نشده بود و به همین دلیل به دو تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد. 

همچنین دو تیم فجر و ملاثانی ورزشگاه را ترک کردند.

بی‌تفاوتی باشگاه استقلال خوزستان نسبت به برگزاری این دیدار با توجه به اینکه لیگ یک در هفته‌های حساسی به سر می‌برد، آبروریزی بزرگی برای فوتبال خوزستان محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تاجران لیگ برتری بالای سر مرواریدهای استقلال خوزستان جام حذفی/ استقلال ملاثانی شگفتی ساز شد/ حذف مس کرمان با درخشش خذیراوی

دیگر خبرها

  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد