Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@05:29:41 GMT

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۲۳۶

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از هفته آینده

ثبت‌نام داوطلبان متقاضی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، ثبت‌نام داوطلبان متقاضی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از یکشنبه هفته آینده ۱۶ آذر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنکور کارشناسی ارشد ۶ خرداد ۱۴۰۰ برگزار برگزار خواهد شد و طبق روال هر ساله کارت ورود به جلسه ۳ روز پیش از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت منتشر خواهد شد.

همه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌شود، در آزمون ورودی شرکت کنند.

پذیرفته‌شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۹ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌نام و شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.

دانشجویان در حال تحصیل در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد حق ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ را نداشته و تنها در صورت انصراف قطعی تا پایان مهلت ثبت نام می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته‌های پزشکی باید قبل از ثبت نام وضعیت طرح تعهد به خدمت خود را مشخص کنند.

دارندگان مدارک تحصیلی معادل در صورتی که حائز شرایط " آئین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر" باشند حق ثبت‌نام خواهند داشت. آن دسته از داوطلبان دارای مدرک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه شورای انقلاب فرهنگی (۳ / ۹ / ۱۳۷۷) در دوره‌های معادل پذیرفته شده‌اند در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

داوطلبان شاغل در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و آن را نزد خود نگه دارند.

کد خبر 458688

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كارشناسي ارشد آزمون کنکور کارشناسی ارشد کنکور ۱۴۰۰ کنکور سراسری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارشناسی ارشد دانشگاه ها آموزش عالی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی

مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزگاری با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و با اتکا به جدیدترین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پرورش طراحی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمد محمدی امروز در همایش توجیهی و آموزشی ارزیابان آزمون استخدامی ماده 28 آموزگاری خراسان رضوی که در پردیس دانشگاه فرهنگیان شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد ضمن تشریح اهمیت نقش خطیر ارزیابان در فرآیند گزینش معلمان آینده کشور و تاکید بر ضرورت دقت و ظرافت در ارزیابی داوطلبان اظهارداشت: انتخاب معلمان واجد شرایط و متعهد، نقشی اساسی در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش ایفا می کند و از این رو، ارزیابی دقیق و علمی داوطلبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی به ارائه آموزش‌های تخصصی در خصوص نحوه ارزیابی داوطلبان، شاخص های ارزیابی، نحوه امتیازدهی و نکات کلیدی در خصوص مصاحبه با داوطلبان پرداخت و گفت: آزمون استخدامی ماده 28 آموزگاری با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و با اتکا به جدیدترین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پرورش طراحی شده است.

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش  هدف از اجرای فرایند ارزیابی، شناسایی و جذب افراد دارای صلاحیت و توانمندی لازم برای معلمی دانست  وعنوان کرد: این فرایند به گونه ای طراحی شده که علاوه بر سنجش دانش و معلومات داوطلبان، توانایی های آنها در زمینه های مختلفی همچون تفکر انتقادی، حل مسئله، برقراری ارتباط و مدیریت کلاس درس نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

محمدی تصریح کرد: برگزاری این همایش آموزشی، فرصتی ارزشمند برای ارزیابان بود تا ضمن آشنایی با آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط به فرایند استخدامی، مهارت های خود را در زمینه ارزیابی داوطلبان ارتقا بخشند؛ بدون شک، این امر نقش موثری در انتخاب معلمان شایسته و توانمند و در نهایت، ارتقای کیفیت آموزش و پرورش کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم