Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@23:45:11 GMT

صدور چک حامل ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۲۵۶

صدور چک حامل ممنوع شد

صدور چک در وجه حامل از ۲۲ آذر ممنوع است.

آمنه نادعلی زاده معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: در ماده ۲۱ مکرر قانون چک صراحتا قید شده صدور چک در وجه حامل از ۲۲ آذرماه ممنوع است و چک باید در وجه ذینفع مشخصی صادر و در سامانه صیاد هم حتما باید نام دریافت کننده چک قید شود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صدور چک در وجه حامل بانک مرکزی بانک مرکزی قانون چک صدور چک صدور چک در وجه حامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در یکسال گذشته نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند.

ایرج دست نشان در گفت وگو با ایسنا افزود: در یک سال گذشته تعداد ورود ناوگان حامل کالای ترانزیتی از طریق پایانه های مرزی استان با ۶۷.۳۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۵۵هزار و ۶۹۶دستگاه و خروج تعداد ناوگان حامل کالای ترانزیتب از پایانه های مرزی استان با ۱۵.۸۵درصد افزایش به ‌بیش از ۴۹هزار دستگاه رسید.

دست نشان خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته در مجموع ۱۵هزار و ۹۵۶ دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۲۰۳هزار تردد، رتبه نخست تردد ناوگان باری را در بین سایر پایانه های مرزی استان طی یک‌ سال گذشته داشته است، یاد آور شد: در این مدت مجموع  کامیون های حامل‌کالاهای وارداتی و صادراتی از پایانه های مرزی استان به بیش از ۴۳۵هزار رسید که کامیون حامل کالاهای صادراتی ۲.۵۶ درصد رشد را نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ۴میلیون  و ۶۹۶هزار مسافر ایرانی وخارجی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند که از نظر ورود مسافر ۳۶.۳۳ درصد افزایش و از نظر خروج مسافر نیز ۳۹.۸۳ درصد افزایش داشته است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • توقیف بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان