Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:46:12 GMT

برتری ذوب آهن برابر تیم سنگ آهن بافق

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۲۵۸

برتری ذوب آهن برابر تیم سنگ آهن بافق

در دومین مرحله از دور رفت از گروه دوم لیگ برتر دختران هندبالیست ذوب‌آهن با نتیجه ۲۸بر۲۵ برابر تیم سنگ آهن بافق به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۱۰ آذر ماه مرحله دوم از دور رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان پیگیری شد. از گروه دوم، تیم ذوب آهن اصفهان و سنگ آهن بافق از ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه در سالن شهید بهشتی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم ذوب آهن با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به پیروزی رسید.

در این ذوب آهن مقابل سنگ آهن بافق که از ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه در سالن شهید بهشتی مشهد به انجام رسید، شاگردان ناهید غارسی در تیم سنگ آهن بافق رو در روی سبزپوشان ذوب آهن قرار گرفتند که نیمکتش امسال به زهرا علوی رسیده است.

در نیمه اول، شاگردان زهرا علوی در تیم ذوب آهن با سه گل اختلاف و نتیجه ۱۳ بر ۱۰ برابر تیم تازه وارد لیگ برتر والیبال بانوان پیروز شدند.

در نیمه دوم دختران بافق بازی خوبی از خود نشان دادند اما تیم ذوب آهن با تمام تلاش خود و استفاده از بازی خوب تیمی در حملات ۲۸ بر ۲۵ تیم برتر میدان بودند.

در بازی قبل این دو تیم در تهران، تیم بافق با هدایت ناهید غارسی توانسته بود ۲۴ بر ۲۲ ذوبی‌ها را غافلگیر کرده و شکست دهد. این نتیجه‌ای که تیم ذوب آهن در این بازی به دست آورد، تیم مدعی صعود کننده از گروه دوم محسوب می‌شود.

روز سوم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان فردا در گروه الف با تک بازی تیم‌های اشتاد سازه مشهد و پرسپولیس بهبهان پیگیری خواهد شد.

کد خبر 458687

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال لیگ برتر هندبال بانوان تیم هندبال بانوان ذوب آهن هندبال تیم هندبال ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سنگ آهن بافق تیم ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا