Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:27:14 GMT

امتیاز طلایی خطیبی مقابل هم‌تیمی ۲۰۰۶(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۳۶۴

امتیاز طلایی خطیبی مقابل هم‌تیمی ۲۰۰۶(عکس)

شاگردان رسول خطیبی توانستند برابر فولاد صاحب یک امتیاز مهم شوند تا با روحیه مضاعفی فصل را ادامه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بدو ورود به لیگ برتر کم کم با سبک و سیاق این رقابت‌ها آشنا شده و با بهره‌گیری از رسول خطیبی، سرمربی جوان خود و بازیکنانی که در روزهای آخر نقل و انتقالات جذب کرده، به مرور زمان عملکرد بهتری ارائه می‌دهد و امروز هم در چهارمین بازی فصل توانست یک امتیاز ارزشمند را در اهواز کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اراکی‌ها در نخستین بازی فصل در حالی برابر نساجی شکست خوردند که نتوانستند از تمام بازیکنان جدیدشان بهره ببرند و شرایط نامشخص مدیریتی و نبودن کادر فنی این تیم روی نیمکت و در کنار رسول خطیبی موجب شد تا آنها فصل را با شرایط خوبی شروع نکنند.

 

اما هفته دوم برای آلومینیوم به خوبی پیش رفت و شاگردان رسول خطیبی در ورزشگاه نقش جهان با گل مشکوک به آفساید و خطا نتیجه را به سپاهان واگذار کردند ولی روند امتیازگیری آنها از هفته قبل شروع شد و امروز هم برابر فولاد خوزستان ادامه داشت.

 

 

شاگردان خطیبی بعد از کسب نخستین امتیاز در تاریخ لیگ برتر مقابل مس رفسنجان، امروز در اهواز کار سختی مقابل تیم پُرمهره فولاد خوزستان داشتند و با وجود اینکه نتوانستند از دو بازیکن خود به علت آسیب دیدنی بهره ببرند، اما اجازه برتری به تیم جواد نکونام را ندادند.

 

نکونام که در نخستین بازی خانگی فصل به برتری مقابل استقلال رسیده بود، در دومین میزبانی فصل امروز به مصاف رسول خطیبی، هم‌بازی خود در تیم ملی و جام جهانی ۲۰۰۶ رفت که نتوانست برابر او صاحب پیروزی شود تا خطیبی با دست پُر اهواز را ترک کند.

 

حالا خطیبی و شاگردانش با کسب یک امتیاز ارزشمند در اهواز روحیه مضاعفی برای ادامه کارشان در لیگ برتر گرفتند و امیدوار هستند با تداوم روند شکست‌ناپذیری خود، هفته آینده نخستین پیروزی فصل را در اراک و مقابل ماشین‌سازی جشن بگیرند.

فولاد خوزستان رسول خطیبی آلومینیوم اراک جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان رسول خطیبی آلومینیوم اراک جواد نکونام مربی رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیبی صبح پنج شنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان سمنان و مراسم شورای اداری دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه سامانه نان کار دریافت ایده‌های جدید و مؤثر بر اساس نیازها را بر عهده دارد، ابراز داشت: نان در واقع سامانه ایده‌ها و نیازها است و می‌کوشد تا ارتباط بین علم و صنعت را برقرار کند.

وی ضمن بیان اینکه سیاست‌های تشویقی برای دانشجویان استفاده کننده از این سامانه در نظر گرفته شده است، افزود: به این دانشجویان دو برابر پاداش داده می‌شود.

معاون اداری، مالی وزارت علوم ضمن بیان اینکه تطبیق پایان نامه‌ها با نیازهای روز کشور یکی از اولویت‌های این وزارت خانه است، ابراز داشت: برای تحقق این منظور همه شرکت‌های خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید نیازها و مشکلات خود را در آن ثبت کنند.

خطیبی ضمن تاکید بر اینکه باید پایه‌های تشویقی برای اساتید و دانشجویان بیشتر شود، تصریح کرد: امیدواریم با عنایت دولت سیزدهم و تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم گام‌های بلندتری را برای ارتقا سطح علمی دانشگاه‌ها برداریم.

وی ضمن بیان اینکه یکی از راهکارهای مورد نیاز ایجاد بورسیه صنعتی دانشجویان است، افزود: هدف از این اقدام اینکه بتوان در کنار تولید از علم روز نیز بهره برد.

کد خبر 6081670

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت