Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:32:59 GMT

عوامل نزاع دسته جمعی بر سر قاچاق سوخت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۳۸۹

عوامل نزاع دسته جمعی بر سر قاچاق سوخت دستگیر شدند

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: عوامل نزاع و درگیری بر سر قاچاق سوخت توسط مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد دستگیر شدند.

بنا بر گزارش فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر اظهار کرد: هفته گذشته طی یک درگیری و نزاع دسته جمعی که بین دو گروه از اراذل و اوباش شهرستان تایباد در یکی از مناطق اقتصادی گمرک دوغارون رخ داد، بلافاصله مرزبانان هنگ تایباد به محل اعزام و تعدادی از مخلان نظم و امنیت این شهرستان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این درگیری ۶ نفر از عاملان نزاع که با استفاده از سلاح سرد شامل چاقو، قمه و شمشیر مصدوم شده بودند با حضور به موقع مرزبانان گروهان مرزی ۱۷ شهریور در محل درگیری و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهر تایباد منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

شجاع بیان کرد: متهمان پس از طی کردن مراحل درمانی برای بررسی بیشتر جزییات پرونده به مقام قضایی سپرده خواهند شد.

وی در ادامه توضیح داد: عوامل نزاع پس از دستگیری در محل، تحویل فرماندهی انتظامی شهرستان شدند تا برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شوند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به این که اجازه هیچ گونه نا امنی به اراذل و اوباش در مناطق حساس مرزی داده نخواهد شد، تاکید کرد: برخی تغییرات در مناطق حساس مرزی همچون گمرک دوغارون و شرکت‌های فعال در آن، لازم است؛ که امیدواریم مسئولان امر به این موضوع توجه بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نزاع جمعی قاچاق سوخت دوغارون تایباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا

به گزارش تابناک ــ حامیان دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری، برای شرکت در یک تجمع در شنکس‌ویل؛ کشف گور دسته جمعی حاوی ده ها جسد در حیاط بیمارستان الشفا؛ پیرمرد بریتانیایی با ۱۱۱ سال سن به عنوان مسن‌ترین مرد جهان شناخته شد؛ خان یونس، غزه کودکان برای دریافت غذای توزیع شده توسط خیریه ها صف می کشند و ... از جمله سوژه‌های ثبت شده توسط عکاسان در سرار جهان هستند.

                   هم اکنون برای دیدن این تصاویر از سراسر جهان با ما باشید.

موشک های ایرانی در آسمان شهر قدس تهران ـ بیلبوردی که موشک‌های بالستیک را به تصویر می‌کشد، با متنی به عربی «وعده صادق» و به فارسی «اسرائیل از تار عنکبوت ضعیف‌تر» در میدان ولیعصر. حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل نصیرات، نوار غزه ـ آوارگان فلسطینی در امتداد جاده ساحلی الرشید در تلاش برای بازگشت به شهر غزه شهر غزه ـ کشف گور دسته جمعی حاوی ده ها جسد در حیاط بیمارستان الشفا دیرالبلاح نوار غزه ـ دو هفته پس از حمله اسرائیل فلسطینیان جیره غذایی اهدایی دریافت می کنند. خان یونس، غزه ـ کودکان برای دریافت غذای توزیع شده توسط خیریه ها صف می کشند. تل آویو، اسرائیل ـ نقاشی دیواری گروه هنری Grafitiyul که جو بایدن را در نقش شخصیت کمیک مارول کاپیتان آمریکا با پرچم اسرائیل و سپر ستاره دیوید به تصویر می‌کشد. لیمن، اوکراین ـ سربازان تیپ 63 اوکراین یک هویتزر خودکششی ساخت روسیه را در استان دونتسک پنهان کردند. آنها به دلیل کمبود مهمات فقط چند بار در روز شلیک می کنند. دبی، امارات متحده عربی ـ آبگرفتگی در پی بارش شدید باران والپارایسو، شیلی ـ کارول کاریولا پس از انتخابش در مقر کنگره دست تکان می دهد. این اولین بار در تاریخ 112 ساله این کشور است که یکی از اعضای حزب کمونیست به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود. پاریس، فرانسه ـ موتورسواران با عبور از میدان جمهوری در اعتراض به معرفی معاینه فنی برای موتورهای دوچرخ. پنسیلوانیا، ایالات متحده ـ حامیان دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری، برای شرکت در یک تجمع در شنکس‌ویل پیرمرد بریتانیایی با ۱۱۱ سال سن، مسن‌ترین مرد جهان شناخته شد. تفلیس، گرجستان ـ تجمع تظاهرکنندگان در مقابل مجلس در اعتراض به اجرای مجدد لایحه عوامل خارجی؛ سازمان هایی که 20 درصد یا بیشتر از بودجه خود را از خارج دریافت می کنند باید به عنوان عوامل نفوذ خارجی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نبش گورهای دسته جمعی در خان‌یونس
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • ارتش در حال انجام انسداد مرزی ایران و افغانستان است
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد