Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی، شهید محسن فخری زاده شامگاه دوشنبه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم بیان کرد: امیدواریم که خداوند شهید فخری زاده را با اولیای خود محشور کند، نسل جوان باید در مسیر این شهید والامقام گام بردارند و این پرچم راه به دست بگیرند.

مدیحه‌سرایی حاج عباس حیدر زاده و همچنین شعرخوانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

روایت شمخانی از نحوه ترور شهید فخری زادهشهید فخری زاده نمونه بارز تفکر "ما می توانیم " بودتاکید دانشجویان دفاعی و هسته ای بر ادامه راه شهید فخری زاده

همچنین مراسم گرامیداشت شهید فخری زاده روز سه‌شنبه 11 آذرماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان سخنران این مراسم است و احمد نیک‌بختیان مرثیه‌خوانی می‌کند.

این برنامه‌ به‌صورت مجازی و رسانه‌ای بدون حضور جمعیت برگزار و از صفحه اینستاگرام مسجد مقدس جمکران به نشانی Jamkaran_ir پخش زنده می‌شود.

به گزارش تسنیم، شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع عصر جمعه توسط یک تیم ترور در دماوند(حومه تهران)ترور شد و به شهادت رسید.

شهید فخری زاده پروژه‌های مختلف و مهمی را مدیریت می‌کرد و پیش از این بارها توسط رژیم صهیونیستی تهدید شده بود، از مهم‌ترین پروژه‌هایی که توسط این شهید و تیمش به نتیجه رسید،پروژه تولید اولین کیت ایرانی تشخیص کرونابودکه سازمان تحت امرش با نظارت مستقیم این شهید عزیز سرانجام بعد از تلاشهای فراوان در ابتدای سال جاری موفق به تولید این کیت شدند.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228395 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود