Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@16:38:24 GMT

واکنش بحرین به ترور شهید فخری زاده

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۴۱۶

واکنش بحرین به ترور شهید فخری زاده

وزارت خارجه بحرین ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه بحرین، شامگاه امروز (دوشنبه)، ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، وزارت خارجه این کشور در بیانیه‌ای در این خصوص نوشت: «وزارت خارجه بحرین ترور آقای محسن فخری زاده در تهران را محکوم می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه بر «لزوم هم‌سو سازی تلاش‌ها برای کاهش تنش و جلوگیری از آن در منطقه و همچنین حفاظت از امنیت و ثبات» تأ‌کید شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است، با توجه به شرایطی که منطقه در آن قرار دارد، بحرین از تمامی طرف‌ها می‌خواهد حداکثر خویشتن‌داری را داشته باشند و از کشاندن منطقه به سوی سطح جدیدی از بی‌ثباتی و تهدید صلح خودداری کنند.

 شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در حمله مسلحانه عناصری تروریست به خودرو حامل وی به شهادت رسید.

پیش از بحرین، وزارت خارجه کویت در بیانیه‌ای ترور شهید فخری زاده را محکوم کرده بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده شهید محسن فخری زاده محسن فخری زاده شهید فخری زاده بحرین وزارت خارجه فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام امریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.   کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌گردد، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی شهید فخری‌زاده در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت
  • حماس حمله به مقر حشد الشعبی را محکوم کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان
  • واکنش‌های جهانی به حادثه اصفهان/ عمان محکوم کرد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت