Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی مطالعه در مورد واکسن کووید-۱۹ که در انگلیس انجام می‌شود، کارایی موثر ۱۰۰ درصدی واکسن کرونا را در برابر موارد شدید این بیماری تایید و از عملکرد موفق این واکسن در افراد مسن خبر می‌دهد.

به گزارش نیوز واکسن کروناویروس مدرنا ممکن است میزان بالایی حفاظت در برابر ویروس کووید-۱۹ ایجاد کند و نتایج اولیه تجزیه‌وتحلیل مرحله نهایی آزمایش فاز سوم نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد میزان کارایی این واکسن با تغییر گروه سنی کاهش نمی‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس هفت میلیون دوز واکسن کرونا برای جمعیت کشور خود را از این شرکت آمریکایی تهیه‌کرده است که برای حدود ۳.۵ میلیون نفر در انگلیس کافی است.

این در حالی است که گرگ فل، مدیر بهداشت عمومی در شفیلد، گفت: شورای بهداشت سعی دارد تا واکسن را در اسرع وقت، به ‌محض اینکه به مقدار کافی موجود باشد در دسترس مردم قرار دهد.

شرکت مدرنا اعلام کرد: تجزیه‌وتحلیل مرحله سوم آزمایش‌های COVE در مورد واکسن منتخب کووید-۱۹ به نام mRNA-۱۲۷۳  شامل ۳۰ هزار شرکت‌کننده با ۱۹۶ مورد کووید-۱۹ است که ۳۰ مورد آن شدید بود.

این شرکت گزارش کرد، تاثیر واکسن در برابر بیماری ۹۴.۱ درصد و اثر واکسن در برابر کووید-۱۹ شدید ۱۰۰ درصد بوده است.

در این گزارش ذکرشده است که به‌طورکلی واکسن کووید-۱۹ به‌خوبی در افراد بدون هیچ نگرانی جدی قابل تحمل است و در زمینه ایمنی موفق عمل می‌کند.

نتایج این مطالعه در بیش از دو ماه پیگیری متوسط ‌پس از واکسیناسیون اعلام‌شده است.

شرکت مدرنا امروز گفت: قصد دارد مجوز استفاده اضطراری واکسن را از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و  از آژانس داروی اروپایی (EMA) مجوز بازاریابی مشروط را درخواست کند البته پیش‌ازاین نیز تحقیقات این شرکت با آژانس‌های نظارتی بین‌المللی آغازشده است./ ایسنا 

رقابت قیمتی واکسن روسی کرونا با واکسن امریکایی/ اسپوتنیک‌وی ارزان‌تر از مدرنا و فایزر واکسن جدید کرونا/ مُدرنا تا ۹۵ درصد موثر و قابل نگهداری در یخچال خانگی آیا نانوواکسن مدرنا به واکسن کرونای فایرز برتری دارد؟ کدام کشورها در اولویت دریافت واکسن مدرنا هستند؟ "مُدرنا" طی ۲ روز واکسن کرونا را طراحی کرد واکسن کرونای فایزر موثرتر است یا مُدرنا؟     آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید      

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید شعبانلو گفت: این گزارش‌ها از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۱۱، ۱۵۴۰، ۱۳۶ و حضوری دریافت شده است.

او تصریح کرد: بیشترین گزارش‌ها از طریق سامانه ۱۵۴۰ بوده است که سامانه تخصصی گزارش‌های محیط زیستی در سراسر کشور است.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: حوادث محیط زیستی، تخریب و تصرفات، خسارات حیات وحش، شکار و صید، آلودگی، استقرار صنایع، قطع درختان و ساخت و ساز در مناطق طبیعی از جمله موضوعات گزارش‌های مردمی محیط زیستی در استان همدان طی سال ۱۴۰۲ بوده است.

مجید شعبانلو افزود: تمام موارد توسط کارشناسان واحد‌های تابعه پیگیری، در موارد مرتبط اقدام و در موارد غیر مرتبط، به گزارش دهنده توضیحات لازم ارائه شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • سندروم پس از کرونا چیست؟