Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا تا به حال یک سوسک را در خانه خود دیده اید که در کنار شما مشغول چرخیدن باشد؟ آیا یک مارمولک را در آشپزخانه خود مشاهده کرده اید؟ آیا یک عنکبوت غول پیکر را در سقف حمام خود مشاهده کرده اید؟ برای بیشتر افراد پاسخ این سوالات، بله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر از شما پرسیده شود دوست دارید با یکی از این جانوران هم اتاق شوید قطعا پاسخ بسیاری به این پرسش خیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید

گیر انداختن آناکوندای غول پیکر با طعمه قراردادن مرغ!

اما به تازگی یک مرد استرالیایی با همزیستی مسالمت آمیز خود با یک عنکبوت خرچنگی غول پیکر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «جِیک گِرِی» بیش از ۱ سال است با این عنکبوت که وارد خانه اش شده بود زندگی می‌کند. او به تازگی تصاویری از این عنکبوت غول پیکر را در صفحه فیسبوک «شناسایی عنکبوت‌های استرالیایی» منتشر کرد. در توضیح این تصاویر آمده که یکی از شهروندان با این عنکبوت خرچنگی غول پیکر که بیش از یک سال است وارد خانه‌اش شده زندگی می‌کند. این تصاویر پس از انتشار در این پیج مورد توجه کاربران قرار گرفت و بیش از ۱۳۱ هزار لایک دریافت کرده است.

انتشار این تصاویر با واکنش کاربران که برخی از آن‌ها طنز بود همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «چقدر ترسناک، این عنکبوت هم اندازه بشقاب غذای من است.» کاربر دیگری خطاب به جیک نوشت: «چقدر کرایه خانه از این عنکبوت دریافت می‌کنی؟»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عنکبوت دنیای حیوانات عنکبوت غول پیکر همزیستی مسالمت آمیز غول پیکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات Grok فعال می‌شود

«ایلان ماسک»، بنیان‌گذار استارتاپ xAI، مدتی پیش کد منبع مدل هوش مصنوعی Grok را در دسترس عمومی قرار داد. حالا او می‌گوید که این چت‌بات تا چند روز آینده برای تمامی مشترکین پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس فعال خواهد شد. پیش‌تر تنها مشترکین پریمیوم پلاس این پلتفرم می‌توانستند از Grok استفاده کنند.

براساس پست ایلان ماسک در ایکس، به‌زودی چت‌بات Grok در دسترس همه مشترکین پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که ماسک می‌خواهد علاوه بر افزایش رقابت با دیگر چت‌بات‌های محبوب مانند ChatGPT یا Claude، قصد دارد تعداد مشترکین ایکس را نیز بیشتر کند؛ چرا که داده‌ها نشان می‌دهند در سال‌های اخیر افراد کمتری از پلتفرم ایکس استفاده کرده‌اند.

فعال‌شدن چت‌بات Grok برای تمامی مشترکین پریمیوم

شبکه اجتماعی توییتر (ایکس فعلی) در سال‌های اخیر، مخصوصاً از زمانی که ایلان ماسک مالک آن شد، با مشکلات زیادی مواجه شده و براساس گزارش NBC، سالانه استفاده کاربران از آن ۱۸ درصد کاهش یافته است. همچنین توهین ایلان ماسک به تبلیغ‌کنندگان ممکن است به چشم‌انداز مالی شرکت نیز آسیب رسانده باشد. مطابق گزارش‌ها، ۷۵ نفر از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده برتر ایالات‌متحده در پلتفرم ایکس از اکتبر ۲۰۲۲ (مهرماه ۱۴۰۲) دیگر بودجه تبلیغاتی خود را در این پلتفرم خرج نکرده‌اند.

اکنون ارائه دسترسی به یک چت‌بات هوش مصنوعی ممکن است باعث استقبال بیشتر کاربران از ایکس شود. یکی از رقیب‌های این پلتفرم، یعنی تردز متا، تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ به بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید. همچنین حالا کاربران می‌توانند بدون دعوت‌نامه از بلواسکای استفاده کنند که این امر ممکن است کاربران قدیمی ایکس را بیشتر به این پلتفرم سوق دهد.

هوش مصنوعی Grok اولین‌بار در اواسط آبان‌ماه رونمایی شد و سپس این چت‌بات به‌عنوان بخشی از شبکه اجتماعی ایکس در اختیار برخی کاربران پریمیوم این پلتفرم قرار گرفت.

 

منبع : دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای مالکان آیفون ۱۲ / بروزرسانی هیجان انگیز اپل
  • تماس بیش از ۹۴۱ هزار کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱
  • استقبال کاربران تلوبیون از «مردان آهنین»
  • اوضاع عجیب ورزشگاه آزادی بعداز مراسم مذهبی!
  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • (عکس) رنگ سبز جدیدی که دیزنی خلق کرد!
  • فرایند پرورش، برداشت و بسته بندی هزاران تن انبه توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)