Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:22:28 GMT

بسیج رسانه قزوین ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۵۹۲

بسیج رسانه قزوین ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که یک رونوشت از آن شامگاه دوشنبه به ایرنا ارسال شده آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی و پیشرفت انسان‌ها هر روز که می‌گذرد چهره کریه و خونخوارشان برای ملت‌های بصیر و آزاده نمایان‌تر می‌شود و با بی شرمی تمام، جنایات خود را اعلام و روز به روز رسواتر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌ها که مظلومانه سردار دل‌ها و قهرمان مبارزه با تروریسم، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، قهرمانی دیگر از سپهر علمی کشور، دانشمند نامدار هسته‌ای و دفاعی دکتر محسن فخری‌زاده را ترور نموده و به شهادت می‌رسانند.

اما خصم زبون باید بداند با این توطئه‌ها، ترورها و شهادت‌ها ملت ما مصمم‌تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی (ص)، مسیر عدالت و آزادیخواهی خود را در دنیا ادامه می‌دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی‌شود.

اهالی رسانه استان قزوین ضمن عرض تسلیت شهادت این سرباز تلاشگر و گمنام انقلاب به مقام معظم رهبری، خانواده معزّز آن شهید سرافراز و مردم شریف ایران اسلامی، این جنایت و ترور کور را محکوم کرده، خواستار مجازات سریع آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه است.

اعضای سازمان بسیج رسانه این استان ولایتمدار، با خون شهید عهد می‌بندند که ضمن ادامه مسیر والای ایشان، آماده‌تر از قبل خود را مهیای حضور در جبهه‌های سخت و نرم دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی کنند.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین

برچسب‌ها تروریسم ایرنا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم ایرنا استان قزوین تروریسم ایرنا استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در جنوب لبنان مرتکب شده است.

منابع خبری اعلام کردند که حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شهادت و زخمی‌شدن چند شهروند این کشور را در پی داشته است.

بر اساس گزارش‌های رسیده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک «حانین» در استان «النبطیه» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده و ویران کرده‌اند.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در پی این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بانو به شهادت رسیده‌اند و چند نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6086979

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران