Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@13:59:21 GMT

بحرین ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۵۹۶

بحرین ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

وزارت خارجه بحرین ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد و در این خصوص نوشت: «وزارت خارجه بحرین ترور آقای محسن فخری زاده در تهران را محکوم می‌کند».

در این بیانیه بر «لزوم هم‌سو سازی تلاش‌ها برای کاهش تنش و جلوگیری از آن در منطقه و همچنین حفاظت از امنیت و ثبات» تأ‌کید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایطی که منطقه در آن قرار دارد، بحرین از تمامی طرف‌ها می‌خواهد حداکثر خویشتن‌داری را داشته باشند و از کشاندن منطقه به سوی سطح جدیدی از بی‌ثباتی و تهدید صلح خودداری کنند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید فخری زاده ترور شهید فخری زاده شهید محسن فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که آمریکا باید به حضور نامشروع و غیرقانونی خود در خاک سوریه و حمایت آشکار از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی پایان دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ظالمانه بامداد امروز آمریکا به روستاها و شهرکها و مواضع نظامی در دیرالزور را محکوم می‌کنیم.

جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریهتجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه

این بیانیه افزود بر حق سوریه برای دفاع از خود و بازخواست متجاوزان با شیوه هایی که قوانین بین المللی بر آن تصریح کرده، تاکید می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است آمریکا خود را تحت بهانه هایی که قوانین بین المللی محکوم می کند، به عنوان پلیس جهان قرار داده است.

این بیانیه خاطر نشان کرد ایالات متحده باید به حضور نامشروع و غیرقانونی خود در خاک سوریه و حمایت آشکار از داعش و دیگر گروههای تروریستی پایان دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • ۳۲ هزار و ۵۵۲ شهید؛ نتیجه ۱۷۴ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • ۱۷۸ شهید و مجروح؛ نتیجه جنایات ۲۴ ساعت گذشته صهیونیست‌ها در غزه
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • ۳۲ هزار و ۴۱۴ شهید؛ نتیجه ۱۷۲ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه