Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:55:20 GMT

ثبت 2159 جریمه برای متخلفان محدودیت تردد در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۶۴۷

ثبت 2159 جریمه برای متخلفان محدودیت تردد در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس مهاجر بسطامی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت طرح ممنوعیت تردد خودروها در استان گلستان و اعمال قانون افراد متخلف اظهار کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح که براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا شد، ترددها در شهرهای استان ۴۰ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* جریمه یک‌میلیونی برای ۲۲۳ خودروی غیربومی در استان گلستان/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۳۷۶ خودروی وارد شده به شهرهای نارنجی گلستان

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح تا به امروز در استان گلستان ۲۲۳ دستگاه غیربومی آن شهرستان که به شهرهای قرمز وارد شده و در آنها تردد داشتند جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شده و برای آنها جریمه صادر شده است.

* جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای ۱۵۶۰ خودروی تردد شده در ساعت ممنوع از ساعت ۲۱ تا چهار صبح

رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: همچنین ۳۷۶ دستگاه خودروی وارد شده به شهرهای نارنجی استان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده و یک هزار و ۵۶۰ دستگاه که از ساعت ۲۱ تا چهار صبح که ساعات ممنوعیت تردد است تردد داشتند جریمه ۲۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

مهاجر بسطامی خاطرنشان کرد: تردد تمامی خودروهای امدادی، نظامی و انتظامی، خودروهای بار و مسافر در سطح استان در تمام ساعات شبانه‌روز آزاد است و دیگر خودروهای غیربومی شهرستان که در شهرهای قرمز و نارنجی تردد داشته باشند جریمه خواهد شد.

* ۱۰ هزار خودروی غیربومی استان به شهرهای خود بازگردانده شده‌اند

وی اضافه کرد: در صورتی که فردی ساکن یا کارمند یک شهرستان است اما خودروی وی به نام شهر دیگری است، در صورت همراه داشتن مدارک اثبات‌کننده ادعا، می‌تواند در شهر تردد داشته باشد و در صورت اعمال قانون توسط دوربین‌ها، پس از پایان طرح با مراجعه به پلیس راهور می‌تواند نسبت به حذف تخلف پیگیری لازم را انجام دهد.

رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: در طول این مدت ۱۰ هزار خودروی غیربومی استان که قصد ورود به استان یا شهرهای مختلف استان را داشتند به شهرهای خود بازگردانده شدند.

مهاجر بسطامی در خصوص علت عدم مسدودسازی ورودی شهرهای استان، گفت: تصمیم در این زمینه به فرمانداری‌ها سپرده شده و ما تنها مجری تصمیمات هستیم.

* مخدوش کردن پلاک تخلف نیست بلکه جرم است و در قانون برای مجازات آن حبس در نظر گرفته شده است

وی افزود: یکی از اتفاقاتی که این روزها شاهد آن هستیم مخدوش کردن پلاک است که باید بر این نکته تاکید کنم مخدوش کردن پلاک تخلف نیست بلکه جرم است و در قانون برای مجازات آن حبس در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: شهروندانی که قصد تعویض پلاک در این مدت به صورت وکالتی داشتند نگران نباشند چون براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به اندازه مدت تعطیلی مراکز تعویض پلاک به وکلاتنامه آنها افزوده خواهد شد و می‌توانند با در دست داشتن همان وکالتنامه پس از پایان محدودیت‌ها به مراکز تعویض پلاک استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا پلیس راهور استان گلستان گلستان جریمه رئیس پلیس راهور گلستان محدودیت تردد استان گلستان هزار تومانی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت:  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است .   وی افزود:  در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت  ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.   محرابی نیا اظهار کرد:  از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌ شود واز  از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.   او بیان کرد:  تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.   وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.   وی افزود:  تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین