Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپی ترور و شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده، بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن با صدور پیامی به این ترور ناجوانمردانه واکنش نشان داد.   متن پیام بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن را در زیر میخوانید:   بسم رب الشهداء و الصدیقین
لا یَسْتَوِی الْقاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنینَ غَیْرُ أُولِی الضَّرَرِ وَ الْمُجاهِدُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدینَ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقاعِدینَ دَرَجَةً وَ کُلاًّ وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنی‏ وَ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدینَ عَلَی الْقاعِدینَ أَجْراً عَظیماً
هرگز مؤمنانی که بدون عذر از جهاد بازنشستند با آنان که به مال و جان در راه خدا جهاد کنند یکسان نخواهند بود، خدا مجاهدان (فداکار) به مال و جان را بر بازنشستگان (از جهاد) بلندی و برتری بخشیده و همه (اهل ایمان) را وعده پاداش نیکو فرموده، و خداوند مجاهدان را بر بازنشستگان به اجر و ثوابی بزرگ برتری داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
(سوره مبارکه نساء آیه ۹۵)
بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، دکتر محسن فخری‌زاده را تبریک و فقدان این سرباز ولایت را تسلیت عرض می‌نماید. بزرگ‌مردی که جایگاه والای او در صنعت هسته‌ای کشور غیرقابل انکار و شاگردان و رهروان راه سرخش بسیار است.
خون شهید عزیزمان که پس از دوران مذاکره با سران استکبار و پایبندی به توافق موسوم به برجام به ناحق ریخته شد، یادآور آن است که مسیر پیشرفت ایران اسلامی از ایستادگی و مقاومت توأم با مجاهدت می‌گذرد و در این میانه، تزویر پنهان معاویه صفتان و شرارت عیان یزیدیان زمان یکی است و دل بستن دوباره به دستکش مخملین بر دست چدنی شیطان بزرگ، خطایی بزرگ و نابخشودنی خواهد بود.
اینک ضمن مطالبه مجازات سخت عاملان و آمران این جنایت شوم و برخورد جدی با مسبّبان آن، متذکر می‌شویم اتخاذ تدابیر عملیاتی جهت تسریع در توسعه صنعت هسته‌ای و تداوم مستحکم راه آن شهید عزیز در این صنعت راهبردی از هر زمانی ضروری‌تر شده است.
بار دیگر ما بسیجیان و سربازان ولایت در سنگر مقدس غنی‌سازی ایران اسلامی، با امام خامنه‌ای عزیز تجدید عهد می‌کنیم که تا آخرین نفس از هرگونه تلاش و مجاهدت در طی طریق شهدای عزیزمان که مسیر تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است دریغ نورزیده و در این راه روشن تا پای جان ایستادگی نماییم.
بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی محسن فخری زاده ترور دانشمند هسته ای محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از مسئولان در پیام‌های جداگانه درگذشت پرویز داوودی، استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و معاون اول رئیس‌جمهوری دولت نهم را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

بنابر آنچه ایرنا روایت کرده است، محمد باقر قالیباف با صدور با بیان اینکه ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سالها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش از جمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند، نوشت: ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت داوودی

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان هم در پیامی درگذشت«پرویز داودی» را تسلیت گفت و نوشت: این استاد دانشمند و با صفا اوّلین شخصی بود که در سال‌های دهه شصت، نوشته‌های اقتصادی خود را برای اطمینان بخشی بیشتر به ایشان ارایه می‌کردم و ایشان هم با تواضع و متانت خاص خود لطف کرده و با دقت می‌خواند و موجب اطمینان بیشتر من در تحلیل‌های اقتصادی می‌شد. در طول مدت همکاری علمی، برخی ابهامات علمی ـ اقتصادی را با ایشان در میان می‌گذاشتم و ایشان با توانایی و بزرگواری که داشت، به خوبی توضیح می‌داد و مطالب و تحلیل‌هایی که سال‌ها از تحصیل و تدریس و تحقیق در اقتصاد آموخته بود، بی دریغ ارائه می‌کرد و آنچه را که بنده گاهی از نکات اقتصاد اسلامی بیان می‌کردم، به خوبی دریافت کرده و کاملاْ به شرع متعبّد بود.

وی در پیام خود آورده است: اکنون فقدان او ضایعه سنگینی برای نظام اسلامی، دانشگاهیان، حوزویان و اینجانب است. از خداوند متعال خواهانم که او را در أعلی علّیّین با محمد و آل صلوات الله علیهم اجمعین محشور نموده و کمبودهای ناشی از فقدان او را جبران فرماید و به بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مرحمت نماید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897012

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده