Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه فولاد یکی از تیم های خوب لیگ است، گفت: امروز در یک دیدار سخت، رقابت پایا پایی ارایه کردیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین عبدی پس از دیدار تمیش با فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری پایانی با تاکید بر این جمله که" آلومینیوم حریف دست و پا‌ بسته‌ای برای تیم ها نخواهد بود" اظهار کرد: رقابت با فولاد سنگین بود و ما استراتژی برای این دیدار چیده بودیم که توسط آقای خطیبی به بازیکنان گوشزد شد، هر دو تیم موقعیت هایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مالکیت توپ بهتر فولاد در نیمه اول این دیدار، گفت: در نیمه دوم بازیکنان ما با ارایه یک رقابت منطقی توانستند توپ و میدان را در دست گرفتند و مسابقه قابل قبولی ارایه دهند.

مربی تیم آلومینیوم اراک افزود: در مجموع این مسابقه پایا پای بود و این طبیعی است که فولاد درصدی موقعیت بیشتری داشته باشد چرا که این تیم یکی از بهترین های لیگ بوده و کادر فنی قوی دارد.

عبدی با اشاره به اینکه پس از صعود تیم به لیگ برتر و تغییرات در هیات مدیره، مدیرعامل و کادر مدیریتی و فنی عملا زمان از دست رفت، بیان کرد: در آغاز لیگ تیم کمی دیر آماده شد و ما رقابت با نساجی را از دست دادیم، اما از آن دیدار به بعد تلاش کردیم بهتر شویم و هدف گذاری مان برای سال اول حضور در جمع ۱۰ تیم بالای جدول باشیم و فکر کنم برای حضور اول خوب باشد.

مربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: از تیم داوری تشکر می کنم، داور جوان بود و خوب قضاوت کرد جز چند صحنه کوچک مثل آخر دیدار که ما در ضد حمله بودیم و سوت زده شد، مشکلات خاصی در قضاوت به چشم نمی آید.

عبدی ادامه داد: از همه عزیزان و دست اندر کاران تیم ها خواهش می کنم که به داوران اجازه دهند که جرات این را داشته باشند با آسایش و آرامش سوت بزنند و دیدارها را به خوبی به پایان برسانند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان افزود: از مجموعه فولاد خوزستان که شرایط خوبی برای این دیدار فراهم کردند تشکر می کنم.

لازم به ذکر است که دیدار فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال حسین عبدی آلومینیوم اراک برنا خوزستان فولاد آره نا آلومینیوم اراک مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد افزود: مسابقات بین المللی کشتی شهید هاشمی نژاد و گرامیداشت کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار و چهارصد شهید سرافراز استان در فرمانداری بهشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه تاکید کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی صحیح می‌توانیم شاهد میزبانی و رقابت‌های مناسب و با کیفیتی باشیم.

وی همچنین افزود؛ مازندران استانی ورزشی است و میزبانی این رقابت‌ها باید در شأن نام شهدا و استان باشد.

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در این نشست گفت: در طی ۱۸ دوره اخیر همه ارکان شهرستان برای برگزاری مناسب این رویداد تلاش داشتند و انشاالله در نوزدهمین دوره هم با کمک همه دستگاه‌ها و متولیان شاهد میزبانی مناسب این رویداد باشیم.

کد خبر 6081275

دیگر خبرها

  • اقدام کمیته داوران برای کنترل فضای لیگ یک
  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز