Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر از قزوین اصحاب رسانه بسیجی استان قزوین در بیانیه‌ای ترور شهید فخری زاده را محکوم کرده اما خصم زبون باید بداند با این توطئه‌ها، ترورها و شهادت‌ها ملت ما مصمم‌تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی (ص)، مسیر عدالت و آزادی خواهی خود را در دنیا ادامه می‌دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی و پیشرفت انسان‌ها هر روز که می‌گذرد چهره کریه و خونخوارشان برای ملت‌های بصیر و آزاده نمایان‌تر می‌شود و با بی‌شرمی تمام، جنایات خود را اعلام و روز به روز رسواتر می‌شوند. همانها که مظلومانه سردار دل‌ها و قهرمان مبارزه با تروریسم سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، قهرمانی دیگر از سپهر علمی کشور دانشمند نامدار هسته‌ای و دفاعی دکتر محسن فخری زاده را ترور نموده و به شهادت می‌رسانند.

اما خصم زبون باید بداند با این توطئه‌ها، ترورها و شهادت‌ها ملت ما مصمم‌تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی (ص)، مسیر عدالت و آزادی خواهی خود را در دنیا ادامه می‌دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی‌شود.

اهالی رسانه استان قزوین ضمن عرض تسلیت شهادت این سرباز تلاشگر و گمنام انقلاب به مقام معظم رهبری، خانواده معزّز آن شهید سرافراز و مردم شریف ایران اسلامی، این جنایت و ترور کور را محکوم کرده، خواستار مجازات سریع آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه است.

اعضای سازمان بسیج رسانه این استان ولایتمدار، با خون شهید عهد می‌بندند که ضمن ادامه مسیر والای ایشان، آماده‌تر از قبل، خود را مهیای حضور در جبهه‌های سخت و نرم دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی کنند.

کد خبر 5084851

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محسن فخری زاده سازمان بسیج رسانه استان قزوین قزوین ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «سلسله موی دوست»، مجموعه مستندی است از روایت تاریخ اسلام با محوریت شخصیت امیر مومنان علی علیه السلام، آنچنان که تمام اسلام پژوهان اقرار کرده اند نقش شهامت، شجاعت و شهادت طلبی، علی ابن ابی طالب علیه السلام یکی از ارکان اثبات و ثبات اسلام ابتدا در جزیره العرب و بعد‌ها در سراسر عالم بوده است.

این برنامه به بیان فضایل و کرامات حضرت در قالبی روایی می‌پردازد.

برنامه «سلسله موی دوست» در آستانه شهادت حضرت علی(ع)، به تهیه کنندگی رضا صفری، ساعت ۱۹:۰۰ پخش می‌شود

دیگر خبرها

  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است
  • واکنش حماس به ادعای ترور یکی از فرماندهانش
  • ویدئو| لحظۀ ترور یک پیرمرد فلسطینی در کرانه‌باختری
  • تولید فیبر نیمه‌رسانایی که لباس‌ها را هوشمند می‌کند
  • گوترش: مصمم هستیم به کار آنروا ادامه دهیم/ مجازات گروهی ساکنان غزه قابل توجیه نیست