Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@10:27:28 GMT

حضور تماشاگر در بازی زنیت و اورال

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۸۸۱

بر اساس مقررات مربوط به کوئید 19 ، دیدار تیم فوتبال زنیت مقابل اورال در سوپرلیگ روسیه در تاریخ 5 دسامبر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

اما در مصوبه‌ای جدید شهردار شهر سن پترزبورگ موافقت خود را برای حضور تماشاگران در ورزشگاه برای آخرین دیدار یاران سردار آزمون مقابل بورسیا دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار سه شنبه هفته آینده ساعت 21:25 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کوئید 19 زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون زنیت سردار آزمون سن پترز بورگ کوئید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور

استقلالی ها دو بازی تدارکاتی پیش از بازی با تراکتور برگزار می کنند.

طرفداری | استقلال از فرصت تعطیلی لیگ برتر و پیش از دیدار حساس مقابل تراکتور استفاده خواهد کرد و دو بازی دوستانه برگزار می‌کند.

شاگردان جواد نکونام که در هفته بیست و چهارم لیگ برتر توانستند با غلبه بر شمس‌آذر قزوین به صدر جدول بازگردند، با توجه به تعطیلی مسابقات و برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با انجام دو بازی تدارکاتی، آمادگی جسمانی و روحی خود را برای شروع مجدد لیگ برتر و دیدار حساس مقابل تراکتور حفظ کنند.

طبق تصمیم کادر فنی استقلال، این تیم در دیداری دوستانه به مصاف یکی از تیم‌های لیگ برتر و در دیداری دیگر به مصاف یکی از تیم‌های لیگ دسته اول خواهد رفت تا با چالش‌های مختلفی روبرو شده و برای بازی حساس مقابل تراکتور که در تاریخ 12 اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود، آماده شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند
  • دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور