Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با شاختار دونتسک شرکت کرد.

زین الدین زیدان فردا به دنبال کسب پیروزی و انتقام شکست خانگی مقابل شاختار به اوکراین می رود تا صعودش به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را هم مسجل کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو در صحبت های پیش از بازی گفت:

سرنوشت ما در دستان خودمان است و فردا یک فینال دیگر خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بازی فینال گونه در لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و فردا مهم ترین بازی مرحله گروهی است چون سه امتیاز این بازی می تواند منجر به صعود ما شود. باید تمرکز اصلی ما روی این دیدار باشد.

به وضوح می توانم شور و اشتیاق بازیکنانم را ببینم، اما برخی چیزهای عجیب مثل نحوه آماده سازی متفاوت ما در این فصل و مصدومیت ها رخ داده اند. همه اینها تأثیر گذار هستند، اما در این باشگاه همیشه بازیکنان میل و اشتیاق به پیروزی خواهند داشت. غیرممکن است که این میل را حس نکنید. بازیکنان می دانند کجا هستند و بازی برای رئال مادرید چه معنایی دارد. ما همیشه اشتیاق خواهیم داشت. در حالیکه ممکن است عملکرد ضعیفی ارائه کنید، اما میل به پیروزی چیز دیگری است و این همیشه در رئال مادرید وجود خواهد داشت.

مصدومیت مجدد ادن هازارد

او واقعاً قوی است و همیشه این را نشان داده است. این فقط یک مصدومیت دیگر و بد اقبالی برای ما و اوست. چنین اتفاقاتی برای خیلی از تیم ها رخ می دهد و فقط باید آن را تحمل کرد. او قدرتمند است و من هیچ شکی به توانایی ها و کیفیت او و اینکه می خواهد اینجا به چه دستاوردهایی برسد ندارم. او روزهای بدی را سپری می کند و به او کمک خواهیم کرد تا احساس بهتری داشته باشد و پیشرفت کند.

این شرایطی سختی برای ادن است. منتظر بازگشت او و دیدن مجددش درون زمین و کنار تیم هستیم. قبلاً در طول کارنامه اش هیچوقت اینطور مصدوم نشده بود. مطمئنم که قوی تر بازخواهد گشت. فردا بازی مهمی داریم و این تنها چیزی است که به آن فکر می کنیم.

فقدان ثبات در نتیجه گیری

ما در پیدا کردن ثبات و استمرار ناکام بوده ایم. همیشه در رئال مادرید روزهای سختی وجود دارد اما این باشگاه همیشه به آنها غلبه کرده است. این مهم ترین چیز است.

مارکو آسنسیو

باید صحبت کردن در مورد اینکه او چه کار باید بکند را بس کنیم و فقط اجازه دهیم که بازی کند. همه ما از کیفیت او مطلع هستیم و تنها کاری که او باید بکند، بازیابی فرم سابقش است، که این اتفاق کم کم رخ خواهد داد و ما بهترین فرم مارکو را خواهیم دید چون او از مصدومیتی جدی برگشته و امسال هم مصدومیت دیگری را تجربه کرد.

آندری لونین

از او راضی هستم. خوب کار می کند و باید آماده باشد تا وقتی که نیاز داشتیم صدایش کنیم. از عملکرد و تمرینات او بسیار راضی هستم.

تغییر نگرش و رویکرد زیدان در کنفرانس های مطبوعاتی

من فرقی نکرده ام. همان هستم و تغییر نخواهم کرد. با آنچه داریم، کنار می آییم و در کل عوض نخواهم شد. شاید گاهی اوقات حس کنید که جدی تر هستم اما چیز متفاوت دیگری در مورد من پیدا نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد

در آخرین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد، تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید بود که این بازی پس از تساوی یک - یک در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

بازی در حالی به میزبانی نماینده انگلیس برگزار شد که نبرد این تیم و حریف اسپانیایی‌اش در مادرید در هفته گذشته ۳-۳ تمام شد و بنابراین هر یک از این دو تیم تنها در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله بعدی می‌شدند. رئالی‌ها زودتر به گل رسیدند و در یک ضدحمله سرعتی در دقیقه ۱۲ توسط ردریگو دروازه سیتی را گشودند. من‌سیتی برای جبران گل خورده فشار زیادی به حریف آورد و در نهایت توسط کاپیتان کوین دی‌بروینه در دقیقه ۷۶ قفل دروازه حریف را شکست و گل تساوی را زد.

این گل باعث تکرار تساوی دو تیم شد و با توجه به عدم وجود قانون گل زده در خانه حریف، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد، اما در ۳۰ دقیقه اضافی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

در ضیافت پنالتی‌ها اگرچه این رئال بود که ضربه اولش توسط لوکا مودریچ باتجربه هدر رفت - در حالی که پیش از او خولیان آلوارس مهاجم سیتی ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد -، اما در ادامه دو بازیکن سیتی برناردو سیلوا و متئو کواچیچ ضربات‌شان را هدر دادند و بالعکس جود بلینگام و لوکاس واسکز ضربات دوم و سوم رئال مادرید را به گل تبدیل کردند. فیل فودن و ادرسون دو بازیکن بعدی سیتی بودند که ضربات‌شان را گل کردند، اما در سمت مقابل نیز همین اتفاق برای ناچو و آنتونیو رودیگر دو مدافع رئال مادرید رخ داد و به این ترتیب نماینده اسپانیا فاتح ضیافت پنالتی‌ها شد و علاوه بر گرفتن انتقام شکست فصل گذشته از حریف انگلیسی، صعود کرد تا حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی باشد.

مصاف رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی روز ۱۱ اردیبهشت به میزبان بایرن مونیخ برگزار خواهد شد و دو تیم یک هفته بعد در مادرید بازی برگشت را انجام خواهند داد.

دیگر خبرها

  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم