Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:43:55 GMT

مه غلیظ استان همدان را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۹۴۰

مه غلیظ استان همدان را فرا گرفت

محمد حسن باقری شکیب شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی و آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه‌ابری، همراه با مه‌آلودگی هوا و کاهش دید در جاده‌ها پیش بینی می‌شود. 

وی اظهار داشت: تا صبح فردا(سه‌شنبه) مه صبحگاهی پدیده غالب بیشتر نقاط استان همدان است که این امر موجب کاهش سطح دید افقی در محورهای برون شهری به خصوص جاده‌های مناطق کوهستانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته باقری‌شکیب، دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده به طور متوسط بین ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش می یابد، به نحوی که کمینه دمای بیشتر مناطق به زیر صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی تصریح کرد: از روز شنبه با ورود سامانه جدید، موج جدید بارش باران و ریزش برف همدان را فرا می‌گیرد.

کارشناس هواشناسی استان همدان اظهار داشت: ملایر با ۹درجه سانتی‌گراد بالای صفر و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: کمینه و بیشینه دمای هوا در شهر همدان طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان به دلیل وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است به نحوی که استان همواره زمستانی سرد و برفی و تابستانی معتدل دارد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی همدان همدان بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا همدان بارش باران تغییرات آب و هوا همدان بارش باران اخبار کنکور درجه سانتی گراد استان همدان ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هوای صاف وآفتابی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان صاف تا قسمتی ابری است گفت:دمای هوای استان با استقرار هوای پایدار ۳ تا ۶ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.
محمد دادرس افزود:به تدریج از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه بارشی کاهش دما دور از انتظار نیست. 
وی گفت: دریا امروز و فردا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر مواج و برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است.
مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: دیلمان با دمای صفر درجه سلسیوس و صومعه سرا با ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین وگرمترین مناطق گیلان بودند. 
دادرس تصرح کرد: در حال حاضر دمای هوای رشت مرکز استان ۱۴ درجه سانتی گراد و رطوبت ۶۰ درصد است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین
  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • استقرار هوای پایدار در گیلان
  • استقرار هوای صاف وآفتابی در گیلان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد